97% dintre femei preferă acest gen de bărbați!

Se crede că e suficient să ai mușchi și simțul umorului pentru a cuceri o femeie. Cercetătorii spun însă că masa musculară și abilitatea de a face oamenii să râdă din senin n-are o atât de mare relevanță pentru a atrage femeile.  Se pare că factorul principal de a face ca femeile să fie atrase e altruismul și dorința de a face lucruri bune pentru ceilalți oameni.

Cercetătorii din Canada au descoperit că bărbații altruiști pot face dragoste mai des decât restul celorlalți. Mai mulți subiecți au fost întrebați dacă fac fapte bune precum donații, ajută oameni care au nevoie etc., apoi au întrebat lucruri personale. Oamenii de știință au ajuns la concluzia că bărbații generoși fac ravagii printre femei. Aceștia au avut multe relații și legături intime decât ceilalți.

Într-un alt studiu, cercetătorii au pus un număr de femei să aleagă doi bărbați – unul pentru o relație lungă și altul pentru aventură. Fiecăreia i-a fost oferită un număr de fotografii. arătând candidați așezați în ordinea criteriilor, de la frumusețe la banalitate. Jumătate dintre aceștia au fost implicați în proiecte caritabile și alte activități altruiste (informațiile erau însoțite de fotografii).

În ceea ce privește aventurile, majoritatea femeilor au ales candidații care arătau cel mai bine. Când a venit vorba de relații de lungă durată, majoritatea femeilor au preferat un bărbat altruist cu o personalitate puternică în locul frumuseții fizice.

Testele au rezultat că femeile văd altruismul ca un indicator al bărbaților care pot fi buni tați și soți, potriviți pentru o căsnicie frumoasă.

Acest lucru a fost valabil și pentru bărbați, ei au ales femei cu personalități mișto în locul frumuseții fizice, mergând pe același considerent.
Simțul umorului denotă că bărbatul e inteligent și că are o bună-dispoziție continuă, ceea ce e important într-o relație, dar nu decisiv.
sursa