close

3 trucuri simple să scapi de grăsimea inestetică de pe mână!

0

Chiar dacă ținem dietă și avem grijă de corpu nostru, anumite locuri din corp se încăpățânează să adune grăsime. Un astfel de exemplu e reprezentat de grăsimea inestetică de pe mâini. Dacă dieta ta nu te ajută, cu siguranță următoarele exerciții o să o facă!

Exerciții de întărire a mușchilor brațelor

1. Flotări

  1. Pentru a face floriări bune pentru triceps, întinde mâinile in dreptul umerilor.
  2.  Întinde-ți degetele și  sprijină greutate egală în ambele mâini
  3. Încordează mușchiul abdominal și întinde picioarele drepte
  4. Începe să te lași spre pământ și să te ridici. Controlează-ți respirația!

2. Flotări pentru triceps cu ajutorul scaunului

  1. Pune un scaun lângă perete, cu șezutul spre tine.
  2. Stai la jumătate de metru de el
  3.  Stai cu spatele la scaun și sprijină podul palmelor pe șezutul scaunul
  4. Îndoaie genunchi la 90 de grade, inspiră când îndoi coatele. Apropie-ți fundul cât poți de podea.
  5. Expiră când te ridici înapoi în poziția de stând.

 

3. Ridicarea brațelor lateral cu greutăți

  1. Begin with a free weight in your right hand, and rest your left hand and bent left leg on the exercise bench.
  2. Începe cu o greutate ușoară în mâna at dreaptă, relaxează mâna stângă și îndoaie piciorul stâng pe banca de sport.
  3. Menține greutatea în mână, păstrând spatele drept.
  4. Formează un ughi de 90 de grade între antebraț și braț și ține capul sus și gâtul încordat.
  5. Expiră și folosește tricepsul să ridici greutatea până ce mâna dreaptă este întinsă la maxim în spatele tău. Mișcă doar antebrațul  și nu te ajuta cu mâna stângă sau de picioare.
Citește și:   12 Minute Pe Zi Și Vei Avea Picioare De Model!

Leave a Response