close

12 modalități de a se menține în formă pentru cei care sunt mereu pe picior de plecare

Pentru a scăpa de greutatea în plus, tot ce trebuie să faci este să renunți la anumite obiceiuri și să le înlocuiești cu câte alternative mai bune. În acest articol, îți vom face câteva recomandări care te vor ajuta să arăți mai bine în doar 4 săptămâni.

Toate acestea necesită puțin efort, însă pot face o diferență uriașă atunci când vine vorba de felul în care arăți și te simți:

1. Schimbă legumele conservate pentru cele congelate

Zahărul suplimentar și alți conservanți adăugați la legumele conservate elimină o mare parte din conținutul lor de vitamine. Legumele congelate, prin contrast, își păstreză toate elementele sănătoase și nu conțin aditivi.

2. Fructe confiate și nuci în loc de dulciuri

Înlocuiește prăjiturile și bomboanele cu fructe proaspete, fructe uscate și fructe cu coaja lemnoasă. În acest fel, poți scăpa de excesul de zahăr și grăsimi din dieta ta, fără a renunța la lucrurile dulci. Desigur, nu trebuie să mănânci o mulțime de fructe – totul se face cu moderație.

3. Mănâncă fructe cu pietre în loc de semințe

Piersicile, nectarinele și prunele te pot ajuta să reduci nivelul colesterolului, deci optează pentru ele prima oară. Reține însă că nutriționiștii specializați în diete recomandă consumul de fructe numai în prima parte a zilei.

4. Nu folosi liftul

Dacă folosești liftul, oprește-te și mergi pe scări, cel puțin timp de o lună, și vei observa beneficiile – vei scădea în greutate, iar picioarele tale vor arăta mai tonifiate.

5. Renunță la chipsuri

Dacă renunți a obiceiul de a sta la TV și a savura chipsuri în fiecare weekend, talia ta se va micșora în doar câteva luni. Iar cantitatea de timp se poate reduce dacă înlocuiești mâncarea cu exercițiile fizice atunci când vizionezi un film.

6. Înlocuiește deserturile cu caloriile înalte

Poți scăpa de kilogramele în exces în doar câteva luni dacă nu mai cumperi acele deserturi care au un număr ridicat de calorii. Sunt destul de ușor de înlocuit – alege o salată de fructe sau un desert înghețat pe bază de iaurt.

7. Spune „nu” grăsimilor

Nu este prea greu să înlocuiești maioneza cu smântâna și smântâna cu iaurtul natural sau cel grecesc. Acest lucru te va ajuta să faci să dispară kilogramele extra în cel mai scurt timp.

8. Alegerea cafelei potrivite

Dacă faci un lucru simplu, precum înlocuirea cappuccino-ului pe care-l bei zilnic cu cafeaua neagră, vei evita adăugarea de sute de calorii suplimentare.

9. Fă-ți propria sală

Dacă nu ai timp să-ți faci un abonament la sală, o poți încerca pe cea de la cafeneaua preferată sau îți poți monta o sală de gimnastică la tine acasă. Astfel, vei găsi mai rapid 30 de minute pe care să le aloci exersatului.

10. Gustarea înainte de masă

Consumi în jur de 1.000 de calorii de fiecare dată când mergi la un restaurant. Dar dacă vrei să te menții în fomă, optează pentru o salată cu un dressing light înainte de a ieși în oraș, iar astfel vei reduce cu 20-30% consumul de la restaurant. Vei mânca mai degrabă 2 felii de pizza, în loc de una întreagă. Acest lucru te poate ajuta să eviți adăugarea de 5-7 kg în plus, pe parcursul unui an.

11. Aromaterapie

Se știe de mult timp că diferitele mirosuri pot avea un efect asupra apetitului. Mirosul de banane, mere și pere, de exemplu, îți poate reduce pofta de mâncare și te poate scăpa de pofta de dulce.

12. O supă ușoară în locul unui meniu principal

Vei scăpa rapid de kilogramele în plus dacă decizi să mănânci în mod regulat o supă în locul unui meniu plin cu carne. Supele te vor face să te simți sătulă și conțin mai puține calorii.