close

Top 6 alimente pentru un păr mai sănătos și unghii puternice

top-6-foods-for-healthier-hair-and-strong-nails21-600×393

Unghiile și părul constau în creatină și sunt multe alimente care pot fi folosite pentru a stimula efectul ei. Consumă alimente sănătoase și corpul tău va funcționa corespunzător. Așa că, data viitoare când ești la supermarket, adaugă aceste produse pe lista de cumpărături.

1. Lapte

Cercetătorii spun că deficiențele de fier, zinc, biotină și proteine pot cauza căderea părului și unghii subțiri. Consumă alimente bogate în acești nutrienți, iar laptele este cea mai bună opțiune.

2. Ouă

Părul crește aproximativ un cm pe lună și este 97% proteine, ceea ce înseamnă că ar trebui să consumi în mod constant proteine ce se găsesc în ouă pentru a stimula creșterea și refacerea părului.

3. Somon

Acizii grași omega-3 îți fac părul puternic și luptă împotriva mătreții. Acești acizi îți fac și unghiile mai puțin fragile.

4. Verdețuri

Napii, spanacul, salata verde și alte verdețuri sunt bogate în vitamina A și C, care s-au dovedit extrem de benefice pentru sănătate. Stimulează producția de colagen, care întărește vasele de sânge.

Citește și:   3 modalități ca să-ți îmbunătățești relația de cuplu

5. Legumele galbene și portocalii

Legumele bogate în vitamina A precum morcovii, dovleacul și cartofii dulci îți vor face unghiile mai puternice și mai puțin uscate.

6. Apa

Nu este un aliment, dar consumul de apă este la fel de important pentru un par și unghii sănătoase. Hidratarea este importantă pentru funcționarea fiecărui sistem din corp.

Leave a Response