close

Produse care îți scad apetitul. Pentru cei care mereu simt nevoia să ronțăie câte ceva

Nu are rost să ne mai ascundem. Să mâncăm fără să ne mai îngrășăm este visul tuturor oamenilor de pe acest Pământ. Ar fi foarte frumos și liniștitor ca acest proces să fie unul ușor și la îndemâna oricui, dar lucrurile nu stau chiar așa din păcate. Și totuși nu trebuie să fii dezamăgit pentru că există produse alimentare care nu doar că nu îți afectează în vreun fel silueta ci și îți mențin sub echilibru apetitul. Dacă ești un gurmand cu experiență și multe slăbiciuni alimentare, notează-ți cele mai bune alimente care nu trebuie să îți lipsească din meniu.

1. Peștele roșu
În acesta sunt foarte multe proteine, grăsimi sănătoase și omega 3. Această combinație de compuși te va ajuta să rămâi sătul pentru mai multe ore. Și nici nu mai trebuie menționată utilitatea produsului în general pentru sănătate. Peștele roșu ține la distanță bolile de inimă sau diabetul.

2. Avocado
Avocado este o sursă nemaipomenită de grăsimi sănătoase. Uleiul din el ne face să nu mai vrem să mai mâncăm între mese pentru că este foarte hrănitor. Specialiștii au făcut o serie de experimente și s-a dovedit că cei care își încheiau mesele cu un avocado nu mai voiau să mănânce pentru cel puțin trei ore.

3. Cafeaua
Cofeina pe care o conține cafeaua în cantități considerabile ne ajută să ardem grăsimi și să le împrăștiem prin organism. În plus o cafea îți taie apetitul pentru mâncare dacă o bei cu cel puțin jumătate de oră înainte de masă. Dacă vrei să slăbești în timp ce îți savurezi băutura preferată ai grijă să consumi cel puțin 200 de ml de cofeină. Totuși trebuie să ai grijă și la restricțiile medicului legat de cafea ca să eviți orice probleme de sănătate.

4. Semințele de chia
Semințele de chia pot absorbi cantitatea de apă din organism, care este de câteva ori mai mare decât cantitatea acestora. În așa fel se umple stomacul și crește senzația de saturație. De asemenea aceste semințe scad considerabil apetitul.

5. Uleiul de cocos
Acesta se deosebește de restul uleiurilor prin faptul că efectele lui sunt mai de lungă durată. Organismul îl acceptă altfel și acest lucru are doar un efect pozitiv asupra metabolismului, de exemplu. Uleiul de cocos topește grăsimile de pe burtă și arde calorii. Și bineînțeles că scade apetitul. Un experiment a demonstrat faptul că cei care folosesc în alimentația lor uleiul de cocos consumă cu 256 de calorii mai puțin decât cei care utilizează ulei obișnuit. A grijă doar să nu faci exces de acest fel de ulei pentru că indiferent de beneficiile pe care le are, rămâne totuși un ulei.