close

Nu poți dormi? Iată câteva sfaturi pentru a avea un somn bun

cant-sleep-here-are-some-amazing-tips-for-better-nights-sleep1-600×399

Când ai un stil de viață sănătos și activ, corpul tău devine ușor și sănătos. Deși majoritatea oamenilor au nevoie de 8 ore de somn pe noapte, persoanele active au nevoie doar de 6 ore de somn pentru a-și menține sănătatea perfectă, deoarece au și o stare de spirit sănătoasă.

Iată câteva trucuri pentru un somn mai bun:

  • cameră întunecată – ca și cum ai fi într-o peșteră. Atunci când dormi în întuneric total, creierul produce un hormon numit melatonină. Acest hormon ne protejează ADN-ul și previne cancerul. Experții au arătat că cea mai mică rază de lumină care atinge pielea împiedică producerea de melatonină.
  • exerciții zilnice – cel puțin 30 de minute pe zi și vei observa îmbunătățirea calității somnului.
  • duș fierbinte înainte de culcare – îți relaxează corpul și te ajută să adormi mai repede.
cant-sleep-here-are-some-amazing-tips-for-better-nights-sleep1-600x399
  • mergi la culcare cât mai repede – ar trebui să fii în pat la ora 10 PM.
  • nu ține aparatură electrică în dormitor – TV, computer sau alt dispozitiv electric, pentru că acestea creează câmpuri electromagnetice care afectează calitatea somnului
  • aer curat – deschide geamul și lasă aerul curat să circule în timpul somnului.
  • evită lichidele – nu bea multe lichide înainte de culcare.
  • somnul de pe timpul zilei – dacă ai nevoie de un pui de somn pe timpul zilei, asigură-te că nu este mai lung de o oră. Dacă durează mai mult îți va strica somnul de noapte.
Citește și:   10 secrete care te ajută să recunoști legumele tratate cu chimicale, sau care au stat mult pe tarabe

Leave a Response