close

5 exerciții fizice care îți vor reda corpul pe care-l aveai înainte de naștere

Nașterea unui copil este unul dintre cele mai fericite evenimente din viața unui cuplu tânăr. Dar imediat după câteva zile sau săptămâni femeile încep să se intereseze ce ar putea ele să facă doar să poată scăpa de kilogramele în plus. Se pot face mai multe exerciții, dar nu trebuie ca femeile să se îngrijoreze, specialiști au făcut un set special de antrenamente pentru proaspetele mămici.

Acestea nu sunt deloc grele și nu presupun nici foarte mult timp sau vreo deplasare. Deci mămicile au toate conițiile să aibă grijă și de fizic și de bebeluș.

1. Poziția inițială reprezintă poziția culcat pe spate, cu lăpile lipite de ea și cu genunchii îndoiți. Apoi încordează puțin abdomentul și ridică din fund. Stai în acestă poziție cel puțin zece secunde. Începe acest exercițiu de la cel puțin cinci ori ca să ajungi sa poți face cel puțin 20 de ori.

2. Stai și de acestă dată pe spate cu genunchii îndoiți și ține mâinișle încrucișate la piept. Când inspiri încordează abdomenul și ridică umerii iar când expiri, sprijină-te pe picioare. Începe cu cât poți și după aceea încearcă să ajungi până la 20 de ori.

3. Poziția inițială este aceeași. Bagă-ți picioarele sub ceva tare, cum ar fi un dulap. Pune mâinile pe piept și ia spatele de tot de pe podea și ține-l drept. Și lasă-te pe spate. Începe de la 5 ridicări ca să ajungi până la 20.

4. Stai pe burtă. Umerii să fie paraleli cu podeaua. Spirjină-te pe vărfurile picioarelor. Fă exercițiul scândura fără să ridici fundul. Stai în această poziție atâta timp cât poți. Dar încearcă să le repeți mai des.

5. Stai cu spatele lipit de perete. picioarele trebuie să fie întinse la nivelul umerilor. Fă un pas în față și lasă-te în jos. Atunci când vei ajunge la nivelul bazinului ridică-te fără să te folosești de mâini. Din acest exercițiu încearcă măcar 15 repetări.