close

6 poziții simple de yoga ca să scapi de durerile de spate

gillianb-sciatica-stretches

Durerea sciatică are ca sursă sensibilitatea nervului sciatic care apare, de obicei, pe o parte a corpului.  Există doi nervi sciatici – unul pentru fiecare picior. Sunt cei mai lungi nervi din corpul uman, pornind din măduva spinării.  Sciatica se referă la durerea care pornește din acest nerv, combinată cu afectarea altor nervi din zona inferioară a spatelui.

Yoga International

Simptomele pot sa includă:

  • Durere în zona nervului sciatic
  • Oboseala, amorțeală în picior
  • Senzație electrică, de înțepături sau de arsură
  • Slăbiciune care poate cauza sensibilitatea genunchilor
  • Imposibilitate sa se flexeze glezna pentru a putea merge pe călcâie

Simptomele pot să difere de la persoană la persoană. Este recomandată consultarea unui fizioterapeut pentru a găsi cele mai bune exerciții pentru fiecare pacient, însă vă propunem șase  poziții pe care le poți face acasă!

FAIR-test-sciatica

Poziții de yoga pentru a ameliora afecțiunea

1. Pentru prima poziție, trebuie să stai așezat cu piciorul stâng întins, piciorul drept îndoit peste cel stâng și corpul aplecat înainte.

Citește și:   AFLĂ povestea acest bărbat care A SLĂBIT 200 kg în 700 de ZILE!

Cow-face-variation

2. Din poziția anterioară, îți întinzi spatele și îndoi piciorul stâng sub tine

Half-lord-of-the-fishes

3. Păstrezi piciorul drept flexat,  piciorul stâng și corpul se întind pararel cu solul

Sleeping-Pigeon

4.Trunchiul se flexează și mâinile se întind pentru a fi încordate

Reclined-Twist

5. Din poziția culcat pe spate, se ridică fundul și se menține 

supported-bridge

6. Pentru ultima poziție propusă, stai întins cu fața spre sol, sprijinit în coate și piciorul stâng se flexeaza spre înainte

Open-lizard

 

Leave a Response