close

5 exerciții fizice inutile care nu te ajută să pierzi în greutate

Majoritatea oamenilor tind să creadă că orice activitate fizică duce la scăderea în greutate. După cum se dovedește, această presupunere este greșită. Dacă obiectivul tău este să devii mai subțire și să pierzi kilogramele în exces, trebuie să renunți la exercițiile care duc la câștigul de mușchi și să te facă să crești vizual mai mult.

Noi cei de la Tasta am descoperit ce exerciții sunt ineficiente și cu ce ar trebui înlocuite. Nu ratați sfaturile bonus la sfârșitul articolului pentru a afla cele trei secrete ale pierderii eficiente în greutate!

5. Înclinarea laterală cu greutăți

Pentru a avea un abdomen cu pătrățele, multe fete fac înclinări laterale cu gantere sau alte tipuri de greutăți. Acest exercițiu dezvoltă oblicurile în timp ce mărește vizual stomacul și face talia mai puțin vizibilă.

Ce ar trebui să faceți în schimb: mergeți pe înclinări fără greutăți sau folosiți gantere cu greutăți mai mari de 3-4 kg. Nu efectuați acest exercițiu mai mult de o dată pe săptămână.

4. Genuflexiuni cu gantere

Genuflexiunile cu gantere sunt unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru întărirea feselor și coapsei. Cu toate acestea, dacă aveți o greutate excesivă și mușchii dvs. sunt acoperiți cu depuneri de grăsime atunci când faceți genuflexiuni aceste părți ale corpului vor arăta chiar mai mari. În plus, acest exercițiu nu va pompa doar fesele, ci și mușchii picioarelor.

Ce ar trebui să faci în schimb: Nu folosi ganterele din prima. La început execută-le fără greutăți. Faceți 20-30 a câte 4-5 seturi, cu pauze între ele nu mai mult de 30-40 de secunde.

3. Aparatele care lucrează coapsele interioare și exterioare

Coapsele interioare şi exterioare pot să devină cele mai problematice zone atunci când vrei să slăbeşti şi să-ţi remodelezi corpul. Din dorinţa de a slăbi în aceste zone, multe persoane apelează la exerciţiile făcute la diverse aparate din sala de fitness special concepute pentru această problemă. Însă, de cele mai multe ori, rezultatele nu apar, deoarece musculatura se lucrează fără să arzi depozitele de grăsime în prealabil.

Cel mai bun truc este să eviţi aparatele din sala de fitness şi să începi cu fandările simple pe care le poţi face acasă fără accesorii suplimentare.

2. Exerciții pentru spate asistate de greutate

Aparatele din sala de fitness pentru tonifierea muşchilor de la nivelul spatelui sunt deosebit de utile, însă pentru persoanele care au corpul tonifiat şi fac cu regularitate exerciţii. Dacă eşti la început de drum trebuie să fii atentă, deoarece o greutate prea mare poate să cauzeze dureri de spate, dar şi o dezvoltare prea accentuată a musculaturii din această zonă, distrugând astfel proporţiile ideale ale corpului feminin.

În loc să faci zilnic exerciţii la aceste aparate este de preferat să consacri o zi pe săptămână pentru exerciţii pentru spate, folosind greutăţi mici. Streching-ul înainte de acest antrenament este esenţial, deoarece va permite întărirea musculaturii spatelui fără să mărească prea mult masa musculară.

1. Flotări

Flotările pot să fie efectuate cu uşurinţă oriunde şi lucrează foarte bine musculatura braţelor şi a pectoralilor. Însă, dacă ai câteva kilograme în plus şi faci prea multe flotări nu vei face decât să măreşti masa musculară din aceste zone.

Ca să eviţi acest lucru, în locul flotărilor poţi să faci planşa şi variaţii ale acestui exerciţiu, deoarece acestea întăresc musculatura braţelor, a umerilor, a pectoralilor, dar lucrează şi zona abdominală.

Bonus

Nu uitați cele trei reguli de bază care trebuie respectate dacă obiectivul dvs. este să pierdeți în greutate:

Combinați exercițiile cardio și rezistența.

Modificați programele de antrenament și încercați să faceți diferite variante de exerciții pentru aceleași grupe musculare.

Pentru a pierde kilograme în plus efectuați exerciții folosind greutăți mai mici, dar faceți mai multe seturi și repetiții cu pauze mai scurte între ele.

Sursa

6 lucruri pe care ar trebui să le știi despre menopauză

Dacă ai vreo întrebare sau curiozități cu privire la miturile legat de menopauză, atunci acest articol este cel mai bun mod de a te informa înainte să te duci la doctor. Menopauza duce la numeroase schimbări în corp și aceste simptome sunt rezultatul obținut din scăderea nivelurilor de estrogen și progesteron din ovare. Cele mai multe simptome sunt și cele mai cunoscute, precum bufeuri, creșterea în greutate și uscăciunea vaginală.

 

Menopauza de asemenea mărește riscul de apariție a anumitor boli în viitor, precum osteoporoza. Unele femei consideră că au nevoie de ajutorul medicului pentru a trece de perioada menopauzei, iar altele doar vor discut acu acesta pentru un tratament ușor. Mai jos vei putea găsi 6 lucruri esențiale pe care trebuie să le știi și tu despre menopauză.

1. La ce vârstă voi fi la menopauză?

În medie, femeile ajung la menopauză la vârsta de 51 de ani și cele mai multe dintre ele nu mai au menstruație începând de la vârsta de 45 până la 55 de ani. Însă stadiile incipiente ale menopauzei pot începe la unele femei mai devreme, iar la altele abia în ultimii ani din deceniul al 5-lea.

2. Cum voi ști că am bufeuri?

Oh, vei ști, crede-mă. În timpul unui bufeu, vei simți că temperatura ta crește și pielea ta poate deveni chiar puin roșiatică și inflamată. Această schimbare de temperatură poate duce la transpirație, palpitații ale inimii și sentimentul de amețeală. După un bufeu, este posibil să simți o răceală în corp. Poți ameliora aceste stări dacă eviți mâncăruri picante, cofeina sau alcoolul.

3. Ce simptome apar din cauza scăderii nivelurilor de estrogen?

Aproximativ 75% dintre femei au bufeuri în timpul menopauzei, făcându-le unul dintre cele mai comune simptome. Bufeurile pot apărea ziua sau noaptea și unele femei pot trece prin schimbări de stare și dureri la nivelul mușchilor. Este greu de stabilit dacă aceste modificări sunt cauzate de hormoni sau pur și simplu de procesul de îmbătrânire.

4. Cum afectează menopauza sănătatea oaselor?

O scădere în producția de estrogen afectează cantitățile de calciu din oase, lucru ce poate duce la destabilizarea densității oaselor și mai apoi la osteoporoză. Există și riscuri în ceea ce privește fracturile de șold, coloană și alte oase importante.

5. Voi crește în greutate în timpul menopauzei?

Schimbările de la nivelul hormonilor pot duce la acumularea de greutate, precum și îmbătrânire, așa că foarte multe femei constată că greutatea lor s-a schimbat pe parcursul acestei perioade inevitabile.

6. Voi trece prin aceleași simptome precum mama, sora sau prietena mea?

Simptomele menopauzei variază de la o persoană la alta, chiar și când vine vorba despre membrii aceleiași familii. Vârsta la care ai avut prima menstruație și cât de repede funcțiile tale ovariene sunt afectate diferă de la o persoană la alta. Așa că atunci când vine vorba despre menopauză, ceea ce a funcționat pentru mama sau prietena ta este posibil să nu funcționeze la tine.

 

 

13 lucruri despre menopauză pe care nu ți le-a spus nimeni

Deși este o perioadă perfect normală a vieții, menopauza nu este deloc una foarte plăcută. Și tu care credeai că schimbările adolescenței au fost cumplite! Multe femei consideră că menopauza este iadul pe pământ! Cu toate acestea, niciodată nu ar trebui să ne pierdem capacitatea de a vedea ceea ce este pozitiv în orice situație, oricât de rea ar fi.

Așadar, iată câteva lucruri bune care se întâmplă în perioada menopauzei:

1. O să plângi fără motiv

Hormonii care îți vor inunda organismul te vor face să plângi fără motiv. Este mult mai bine decât să ai un motiv pentru care să plângi, nu-i așa?

2. Îți vor crește fire de păr în cele mai neașteptate locuri

Nu este un lucru ciudat să găsești fire de păr negru pe bărbie, dar vei începe să găsești și în alte zone ale corpului, ceea ce, să recunoaștem, este un pic amuzant.

3. Îți va fi greu să dormi o noapte întreagă fără să te trezești 

Insomnia din timpul instalării menopauzei nu este doar un mit. De multe ori, vei sta trează în pat fără să reușești să te adormi, așa că vei avea suficient timp să te gândești la lucruri frumoase și să îți faci planurile pentru următoarele zile.

4. Vei pofti să ai toată ciocolata din lume 

Îți va fi adesea poftă de ceva dulce, fie ciocolată sau prăjituri. Hmm… Delicios!

5. Te vei îngrășa

De vină pentru kilogramele în plus va fi și ciocolata în exces de care tocmai te-am avertizat, dar și faptul că metabolismul tău devine mai lent. Dar ce este rău în asta? Cu cât ești mai mare, cu atât ai mai mult din tine de oferit celor din jur!

6. Îți vei uita și propriul nume 

Perioada menopauzei îți mai pregătește o surpriză: vei avea mici pierderi de memorie. Nu doar că vei uita unde ai pus cheile sau telefonul, dar vei uita până și cum te cheamă. Și ce bucurie vei avea când îți vei aduce aminte!

7. Te vei simți ca în adolescență 

Nu te-ai fi gândit niciodată că vei avea ocazia să retrăiești senzațiile din adolescență. Cât de norocoase sunt femeile că au această șansă! Bărbații ar trebui să ne invidieze pentru asta.

8. O să spui exact ce îți trece prin minte 

Uneori, va fi de-a dreptul imposibil să îți păstrezi pentru tine comentariile răutăcioase. Vei deveni mai dură și mai directă, așa că asta te va ajuta să îți dai seama de cine îți este cu adevărat prieten.

9. Unele părți ale corpului ți se vor umfla 

De obicei, gleznele sunt cele care pățesc asta, dar, cu puțin noroc, s-ar putea să se umfle și unele pe care chiar ți le doreai mai mari, dacă înțelegi aluzia.

10. Vei experimenta schimbări de dispoziție 

De la fericire, vei trece la tristețe, apoi direct la o furie intensă, ca și cum ai vrea să le tai gâtul tuturor celor care sunt în preajma ta. Ce distractiv! Nu te vei plictisi niciodată în asemenea condiții.

11. O să suferi de cald 

Poate că ai auzit despre bufeurile de căldură de la menopauză, dar trebuie să știi că nu este deloc doar un mit. Este mult mai rău decât orice ți-ai fi imaginat, așa că nu vei mai suferi de frig iarna.

12. O să transpiri mai mult decât oricine altcineva

O să te simți în permanență transpirată și vei sări în duș cu prima ocazie. Care este partea bună aici? Te lăsăm pe tine să o descoperi, să vedem dacă ai învățat deja cum să privești partea bună a lucrurilor.

13. Vei fi mereu gata de luptă 

Porecla ta va fi „Furia”, pentru că nu vei mai lăsa pe nimeni să îți stea în drum. Felicitări! În sfârșit, ai învățat cum să preiei controlul asupra vieții tale.