close

3 exerciții pe care nu trebuie să le faci dacă visezi la o siluetă feminină

Moda cu silueta perfectă și corpul foarte bine lucrat la sală a construit zeci de mituri despre diete și antrenamente la sală. Antrenorii însă au hotărât să doboare mai multe dintre ele și au împărțit activitățile sportive după gen.

Seturile de exerciții care îi fac pe bărbați să arate perfect pot să aibă asupra femeilor un efect invers. De aici există și interdicțiile pentru femei când vine vorba despre antrenamentele pe care le fac. În lupta lor cu kilogramele în plus doamnele trebuie să evite mai multe exerciții care nu le sunt de ajutor, ci din contra, devin dușmanii lor.

1. Exercițiile care dau volum mușchilor laterali abdominali
Acest grup de mușchi încep de la coaste și se termină în zona bazinului. Anume ei dau forma corpului de fapt. Dacă faci exerciții ca să-i mărești nu mai poți visa la nicio talie de viespe.

2. Exercițiile care îți întâresc mușchii gâtului și ai spatelui
Trapezul este un mușchi mare și lat care se află între gât și spate. Dacă îți pui la treabă acel grup riști să rămâi fără gâtul subțire ca de lebădă și să obții în schimb un gât foarte gros și un spate puternic. în mediul online există o serie de canale care promovează exercițiile simple și ușoare special concepute pentru femei.

3. Exercițiile care îți fac picioarele mai puternice
Formele apetisante pe care le au mereu vedetele ne dau peste cap lumea. La modă acum este fundul ferm. Uneori mergem la sală ca să facem cât mai multe tipuri de exerciții în speranța că vom obține niște mușchi perfecți în scurt timp. Dar nu trebuie niciodată să uităm că nu eistă exerciții care să fie eficiente doar pentru anumite zone. Atunci când vrem un fund mai bombat nu putem evita momentul în care și picioarele noastre își modifică forma. Dacă vrei să nu ai picioarele foarte schimbate trebuie să eviți așezările cu greutăți.