close

Vrei să slăbești? Iată 11 obiceiuri care vor stimula metabolismul!

perte-poids-femme-2016-600×460

Dacă vrei să îți îmbunătățești sănătatea sau să slăbești, trebuie să-i acorzi mai multă atenție metabolismului tău: are o mare influență asupra corpului tău. Uite câteva sfaturi care te vor ajuta să ai corpul și sănătatea pe care ți le dorești. Haideți să fim sănătoși și în formă!

Programează-ți mesele

3195005-shutterstock_242243698-650-1467907744

Corpul nostru așteaptă să fie hrănit la o anumită oră. Așa folosește energia, știind că va primi din nou, curând. Dacă mesele tale sunt neregulate, corpul păstrează energia în loc să o consume pentru că nu este sigur dacă va mai primi sau nu. O masă la 3-4 ore îți va ajuta organismul să folosească toată energia.

Bea multe lichide

3194905-shutterstock_272962934-650-1467907744-1

Și lichidele contribuie la un corp sănător. Dacă nu bei apă, vei pierde mai puține calorii. Trebuie să te concentrezi pe suplimentul de apă, nu pe arderea grăsimilor. Din acest motiv trebuie să bei apă! Apă sau ceai; ceaiul verde este recomandat.

Lactatele

3194755-shutterstock_393328537-650-1467907744

Lactatele conțin o mulțime de nutrienți esențiali pentru arderea grăsimilor, dar și pentru masa musculară. De exemplu, calciul pe care îl conțin lactatele are un rol important în metalobismul tău. Cu cât ai mai mult calciu, cu atât vei arde mai multe grăsimi.

Citește și:   Iată ce se întâmplă cu corpul tău dacă încetezi să mănânci pâine!

Sportul

3195105-shutterstock_103383071-650-1467907744

Orice tip de activitate fizică: mersul, alergarea, dansul, exercițiile de la sala de sport contribuie la sănătatea ta.

Trezește-te dimineața

3194855-shutterstock_292934846-650-1467907744

Și lumina soarelui are un impact asupra metabolismului tău. Soarele de dimineață îți ajută corpul să-ți regleze procesele biologice, vitale și ele pentru consumarea energiei.

Nu elimina carbohidrații

3194555-shutterstock_387192031-650-1467907744

Nu adopta diete care elimină complet carbohidrații. Lipsa carbohidraților pot avea un efect negativ asupra creierului.

Elimină fast-food-ul!

3195405-shutterstock_288575585-650-1467907744

Dacă ești fan chips-uri, sandvișuri și dulciuri află că acestea reduc arderea grăsimilor. Energia pe care o primim din mâncare durează cam 3-4 ore. Apoi corpul începe să consume energie arzând grăsimile. Dacă îți plac gustările enumerate mai sus acest lucru nu se va întâmpla și vei începe să te îngrași.

Consumați sare iodată

3194605-shutterstock_336254015-650-1467907744

Deficitul de iod afectează tiroida, care la rândul său are un impact negativ asupra metabolismului.

Mănâncă produse bio

3194655-shutterstock_376923973-650-1467907744

Produsele care au diverse aditive, animalele hrănite cu antibiotice sau hormoni… Nu sună tentant, nu? Din păcate asta conțin majoritatea alimentelor pe care le mâncăm.

Citește și:   Învață să te hrănești sănătos - iată în ce constă secretul!

Menține-ți nivelul de fier ridicat

3194505-shutterstock_304365941-650-1467907744

Dacă fierul lipsește din dieta ta, consumă mai multă carne, pește și mere.

Nu te mai stresa!

3194805-shutterstock_277371893-650-1467907744

Cele mai multe probleme ale metabolismului au legătură cu incapacitatea noastră de a face față stresului. Atunci când suntem stresați, tiroida încetinește metabolismul, ceea ce duce la creșterea în greutate.

Ai grijă de sănătatea ta!

 

Leave a Response