close

Topește grăsimile imediat consumând ASTA la micul dejun!

slabesti_1_kg_38381900

Foarte mulți oameni, de obicei adulții care încearcă să slăbească, au tendința de a sări peste micul dejun. Însă, ceea ce nu știu este că acest obicei poate îngreuna procesul de slăbire, deoarece au tendința de a mânca mai mult la prânz sau la gustări.

Un studiu a fost efectuat pe 36 de bărbați și femei separați în trei grupuri. 18 participanți erau persoane cu o greutate normală, iar cealaltă jumătate persoane supraponderale. Fiecare grup a consumat altceva la micul dejun. Un grup 350 de calorii din ovăz fiert, alt grup 350 de calorii din fulgi de porumb, iar ultimul grup a băut doar 1,5 pahare cu apă.

În timpul studiului, cercetătorii au analizat starea de sațietate la intervale înainte și după mese, precum și apetitul și foamea. Au verificat și nivelul hormonal, de insulină și glucoză din sângele participanților.

După consumul fulgilor de ovăz, nivelul de sațietate era mai mare decât cel al grupului care a consumat fulgi de porumb, în ciuda faptului că s-au consumat același număr de calorii. Grupul celor care au consumat doar apă au simțit foamea la fel de repede ca cei care au consumat fulgi de porumb, adică după 3 ore.

Citește și:   CE MÂNCA AUDREY HEPBURN LA MICUL-DEJUN

Grupul supraponderal a avut rezultate mai pronunțate, demonstrând că acești indivizi sunt mai receptivi la efectele fibrelor din fulgii de ovăz.

Pe lângă proprietățile care ajută la scăderea în greutate, fulgii de ovăz mai au și alte proprietăți:

  • reglează tensiunea arterială crescută
  • scad riscul cancerului de colon
  • reduc riscul de boli coronariene.

Leave a Response