Slăbitul nu trebuie să fie STRESANT! Adoptă aceste 8 obiceiuri sănătoase și vei vedea cât de UȘOR este!

De câte ori nu ți-ai spus că începi o nouă dietă? Chiar funcționează? Noi credem că pierderea în greutate nu trebuie să fie stresantă sau complicată. Tot ce trebuie să faci este să-ți construiești câteva obiceiuri simple, care te vor ajuta să slăbești. Iată 8 sfaturi dovedite științific, care te vor ajuta să obții corpul pe care ți-l dorești!

1. Dacă nu-ți place să exersezi, 30 de minute este suficient

Vestea bună este că dacă faci exerciții timp de 30 de minute pe zi, vei pierde cu până la 25% mai multă greutate decât dacă mergi o oră întreagă pe jos.

2. Mănâncă încet și deliberat

Mâncarea rapidă a devenit un obicei prost, care poate fi corectat numai dacă vrei cu adevărat. În mod ironic, mâncarea rapidă reduce senzația de sațietate, ceea ce te va determina să te supraalimentezi. Când creierul înregistrează că stomacul este plin, tu deja ai mâncat mai mult decât are corpul tău nevoie.

3. Evită să mănânci în fața calculatorului sau a televizorului 

Se pare că anunțurile cu alimente nu fac decât să ne mărească apetitul și să ne determine să mâncăm mai mult. De asemenea, atunci când stăm în fața calculatoarelor sau a televizorului, nu suntem conștienți de cât de mult mâncăm.

4. Nu îți supraîncălzi casa

Se pare că există o legătură între expunerea redusă la frigul sezonier și creșterea obezității. Atunci când suntem expuși la frig, tremurăm: mușchii scheletici se contractă pentru a genera căldură, arzând calorii suplimentare în proces. De asemenea, generăm căldură chiar și în condiții de temperaturi ușoare, atunci când nu tremurăm. Atunci când toată casa este încălzită, nu mai trebuie să ne adaptăm la temperaturi diferite și să ardem puțină energie.

5. Citește etichetele produselor alimentare

Etichetele alimentelor sunt foarte utile pentru a te ajuta să faci alegeri sănătoase și să scapi de greutate. Se pare că persoanele care citesc în mod regulat eticheta produselor alimentare sunt mai predispuse să piardă în greutate, în special femeile cu vârste cuprinse între 37-50 de ani.

6. Mănâncă mai mult iaurt și mai multe nuci

Se pare că studiile ne confirmă faptul că nucile și iaurtul savurate pe termen lung sunt mai eficiente în pierderea kilogramelor în plus decât consumul de fructe și legume.

7. Ardei și condimente

Dacă vei consuma ardei iute sau alte condimente de acest gen, vei elimina mult mai ușor kilogramele deoarece acestea accelerează metabolismul. În plus, piperul de cayenne reduce pofta de mâncare și arde caloriile mult mai repede.

8. Bea apă

Apa îți va menține corpul hidratat, îți va conferi un sentiment de sațietate și va accelera metabolismul. Toate acestea te vor ajuta să pierzi în greutate. Un studiu clinic a confirmat că dacă vei 2 pahare de apă înainte de a mânca, vei putea pierde în greutate mult mai ușor și vei lupta împotriva obezității.

Posturi similare

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *