close

Secretul eliminării durerilor de spate stă în picioarele tale!

herbal-treatment-for-a-herniated-disc-700×700

Picioarele sunt o parte foarte importantă a corpului nostru, chiar dacă nu suntem mereu conștienți de asta. Picioarele ne țin în echilibru și ne pun în mișcare, așa că dacă le acorzi importanța cuvenită, ele te pot ajuta să previi durerile de spate, de genunchi și de sold.

Îți vom prezenta 5 exerciții pentru întărirea musculaturii picioarelor, astfel încât să poți preveni simptomele de durere și să îți menții mai ușor echilibrul.

  1. Apăsarea podelei cu degetele de la picioare – Picioarele trebuie încălzite în mod corespunzător înainte de fiecare antrenament. Apăsarea podelei cu degetele de la picioare constituie un mod eficient de a-ți încălzi musculatura picioarelor și, în plus, mișcarea este chiar relaxantă. Stai în poziție de  drepți și îndoaie genunchii. Apucă podeaua cu degetele de la picioare și menține mișcarea timp de trei secunde. Relaxează apoi degetele și repetă exercițiul de 3 ori.
  2. Mersul pe vârfuri – Acest lucru poate fi făcut de oricine, nu doar de balerine. Mersul pe vârfuri întărește mușchii și tendoanele. Pentru a efectua acest exercițiu, tot ce trebuie să faci este sa te ridici pe vârfuri și să te deplasezi astfel timp de 20 de secunde. Relaxează-te timp de 10-15 de secunde. Repeta acest exercițiu de încă 5 ori.
  3. Rotirea gleznelor – Întinde-te pe spate și ridică unul din picioare deasupra nivelului capului. Rotește în sensul acelor de ceasornic glezna piciorului ridicat timp de 10 secunde. Apoi repetă mișcarea în sens invers acelor de ceasornic tot timp de 10 secunde. Schimba piciorul și reia exercițiul.
  4. Flexii cu banda rezistentă – Așezat pe podea, îndreaptă picioarele către înainte. Apoi înfășoară banda de rezistență în jurul unui scaun sau pe după picioarele patului și întinde tălpile picioarelor pe suprafața de banda rămasă. Din poziția așezat pe podea, glisează ușor înapoi pentru a ajusta tensiunea benzii. Flexează pe rând picioarele către înapoi și menține mișcarea de efort timp de 5 secunde. Relaxează apoi picioarele și reia mișcarea.
  5. Ridicarea creionului de pe podea – creionul pe podea și ridică-l de pe sol din poziție drepți folosind degetele de la picioare. Menține această priză timp de 10 secunde, apoi lasă creionul să cadă înapoi pe podea. Repeta acest exercițiu de 5 ori pentru fiecare picior în parte.
Citește și:   5 Alimente Recomandate Pentru Regenerarea Sângelui

Leave a Response