close

Îți place să dormi pe burtă? Iată ce spun experții despre asta!

sleeping-on-your-stomach-good-or-bad

Somnul este una dintre cele mai simple și mai satisfăcătoare plăceri ale vieții. Ne odihnește mintea și corpul și ne dă energie pentru a doua zi. Unele poziții de somn ne pot provoca dureri serioase de gât și spate. Unele sunt dăunătoare și pentru piele, sâni și circulația sângelui.

Potrivit experților, mulți oameni care dorm pe burtă se trezesc cu dureri de gât, spate sau articulații și se simt mai obosiți. S-a dovedit că dormitul pe burtă pune presiune pe coloană și deoarece coloana este conducta tuturor nervilor, poate provoca durere în orice zonă a corpului.

Dormitul pe o parte este mai avantajos pentru tot corpul, oferă coloanei o poziție neutră și reduce sforăitul.

Dormitul pe spate este considerat cel mai bun. Atunci când dormi pe spate îți menții o poziție a corpului neutră care nu permite anumitor părți ale corpului să amorțească.

Dacă ești conștient că dormitul pe burtă este cea mai rea poziție de somn și totuși nu te poți abține, iată câteva sfaturi care te pot ajuta:

  1. Folosește o pernă mai subțire și mai confortabilă care îți va susține capul și gâtul și va menține coloana într-o poziție neutră.
  2. Pune o pernă sub pelvis. Acest lucru va atenua presiunea coloanei.
  3. Fă mișcare dimineața. Exerciții ușoare de încălzire îți vor restabili circulația sanguină.
Citește și:   Două linguri din acest remediu miraculos și nu va mai trebui să te duci la sală niciodată!

Leave a Response