close

Înlătură grăsimea de pe spate și aripioarele, cu doar 4 exerciții rapide

back-fat-eliminate-exercise

Mulţi dintre noi au fost în situaţia în care am găsit piesa vestimentară perfectă, care arată superb şi se mula grozav pe corpul nostru, dar ne împiedică o “mică”problemă: grăsimea de pe spate şi aripioarele braţelor. Carnea inestetică care se strânge în zona sutienului NU ESTE CEVA OK, care să te bucure. Cu puţin efort, poţi să te simţi mai confident şi mai sigur în propria piele. Aceste 4 exerciţii pentru umeri şi spate îţi vor readuce încrederea în tine şi te vor face să te simţi mai sexy, din nou, în doar 3 săptămâni!

images
  1. Apasă şi atinge anumite zone de pe piept, umeri şi spate.

Îndepărtează-ţi picioarele, lăsa braţele pe lângă corp, cu palmele întinse.

Ridică-ţi braţele până la nivelul umerilor, cu palmele îndreptate spre tavan.

Ridică încet braţele mai sus de nivelul fetei şi capului, cu palmele înspre exterior.

Lasă braţele iarăşi la nivelul umerilor, fă o pauză, apoi reîntoarce-te la poziţia de start.

Citește și:   Două linguri din acest remediu miraculos și nu va mai trebui să te duci la sală niciodată!

Repetă toate aceste mişcări în 3 seturi, a câte 6 sau 8 reprize.

2. Apleacă-te şi formează un cerc, în rimp ce te mişti, vei vedea cum îţi vei pune în funcţiune bicepşii, pieptul, spatele şi mijlocul.

Îndoaie uşor genunchii, încordându-ţi abdomenul.

Impleaca-te în faţă, astfel încât partea de sus a corpului să fie paralelă cu podeaua. Păstrează mâinile întinse înspre podea.

3. Roteşte-ţi braţele în stânga, apoi în sus, apoi spre piept, în dreapta şi mai apoi jos. Repetă cercul, începând din dreapta.

Încrucişează-ţi braţele şi flexează încheieturile ca şi cum le-ai folosi pentru zbor.

Începe prin a-ţi îndoi genunchii. Apleacă-ţi torso-ul înspre fata, la un unghi de 45 de grade.

Încrucişează mâinile de la încheieturi, în fata genunchilor. Ridică încet braţele până la nivelul umerilor, apoi jos, la poziţia iniţială.

3 seturi a câte 10-12 reprize.

4. Ellbow Kiss, sau “Atingerea coatelor” va pune în mişcare pieptul şi umerii.

Ridică braţele la un unghi de 90 de grade, şi apoi împreunează-le în zona pieptului, până când coatele ţi se lipesc şi partea superioară a braţelor se ating. Nu ridică umerii în acest proces.

Citește și:   Ai decongelat carnea gresit tot timpul! Iata cum se face de fapt!

Întoarce-te la poziţia iniţială, inversând paşii.

Pentru cele mai bune rezultate, fă aceste exerciţii timp de 12 minute, de 3 ori pe săptămână, pentru 15 zile.

Leave a Response