close

Greșeli pe care le facem atunci când suntem la dietă

mistakes-that-we-make-when-we-are-on-diet

Să ții o dietă este o idee grozavă dacă vrei să te menții în formă și să pierzi câteva kilograme nedorite. Totuși, ai nevoie de disciplină și auto-control pentru a ține o dietă. Pentru a te asigura de succesul acesteia, nu trebuie să faci aceste greșeli pe care majoritatea oamenilor le fac.

mistakes-that-we-make-when-we-are-on-diet

Mănânci aceeași mâncare în fiecare zi

Poate deveni plictisitor să mănânci aceeași mâncare în fiecare zi. Trebuie să alegi un plan alimentar care să îți ofere o varietate de  feluri de mâncare. Ține minte că dieta trebuie să nu se simtă ca și cum ai fi pedepsit. Alege un plan de dietă care are mai multe feluri de mâncare, care îți plac, în fiecare zi.

Sari peste mese, mai ales peste micul dejun

Mulți oameni cred că săritul peste unele mese este benefic atunci când sunt la dietă, pentru că reduc consumul de calorii. Studiile au arătat că persoanele care sar peste mese au tendința de a mânca mai mult pe parcursul zilei. Amintește-ți să începi mereu ziua cu o masă echilibrată, plină de proteine și fibre.

Citește și:   Află de ce este bine să dormi cu o LĂMÂIE lângă pat!

Mănânci gustări după cină

Metabolismul se încetinește seara. Dacă mănânci gustări sau orice aliment după cină, corpul nu va procesa mâncarea eficient și va reține orice mănânci. Încearcă să îți controlezi apetitul atunci când vrei o gustare după cină.

Te înfometezi în loc să mănânci cu moderație

O greșeală care trebuie evitată este aceea să că nu mănânci suficient. Dacă reduci consumul de calorii poate să funcționeze în prima săptămână a dietei, dar poate fi dăunător pe termen lung. Metabolismul tău s-ar putea opri de tot, ceea ce înseamnă că te poți îngrășa la loc. Dacă corpul tău nu primește cantitatea necesară de calorii zilnic, va începe să folosească mușchii ca energie, împiedicând scăderea în greutate.

 

Leave a Response