close

Fa aceste 5 lucruri inainte de culcare si vei arde grasimi in timpul somnului!

do-these-5-things-before-bed-to-burn-fat-while-you-sleep

Te poti ingrasa intr-o singura zi, dar, sa elimini acelasi numar de kilograme poate dura luni intregi. Ce faci inainte de culcare are un impact urias asupra rezultatului somnului tau: eliminarea grasimilor sau acumularea altora noi. Iata cateva sfaturi eficiente de urmat in fiecare seara, care te pot ajuta sa arzi grasimi in timpul somnului:

do-these-5-things-before-bed-to-burn-fat-while-you-sleep

1. Ia o cina bogata in proteine

Alege proteine si nu dulciuri pentru a potoli foamea noaptea tarziu. Consumul de proteine inainte de culcare iti stimuleaza metabolismul in timpul somnului si il accelereaza dimineata.

Alege alimente sanatoase, pline de nutrienti si proteine dar cu un nivel scazut de grasimi.

De exemplu poti alege: albus de ou, piept de pui, fructe de mare, carne rosie slaba, produse din doia, lactate degresate, legume, alune si seminte.

2. Bea suc de menta

Poti bea un pahar cu suc proaspat de menta, fara zahar, in fiecare seara, pentru ca menta este renumita pentru potolirea poftelor din timpul noptii si ajutorul in scaderea in greutate.

Citește și:   Dacă şi tu faci asta în timpul nopţii, OPREŞTE-TE!

3. Porneste aparatul de aer conditionat

Un studiu recent a descoperit ca o temperatura mai scazuta stimuleaza cresterea grasimii brune, o grasime speciala care arde energie in corp, ceea ce stimuleaza metabolismul si protejeaza impotriva obezitatii si diabetului.

4. Blocheaza lumina

Expunerea la lumina pe timpul noptii nu iti perturba doar somnul, poate sa afecteze cresterea in greutate, potrivit unui nou studiu. Participantii la studiu care au dormit in intuneric au cu 21% mai mici sansele sa devina obezi fata de cei care dormeau in camere luminoase.

5. Fa exercitii fizice inainte de culcare

Exercitiile dinainte de culcare te pot ajuta sa arzi grasimile de pe burta. Metabolismul se incetineste in mod natural in timpul somnului si nu solicita prea multa energie. De aceea, unii dintre nutrientii consumati la masa de seara se depun sub forma depozitelor de grasime datorita inactivitatii corpului. Exercitiile inainte de culcare iti vor mentine corpul energizat in timpul somnului.

Citește și:   E vremea strugurilor… Consumă-i pe săturate! Ce beneficii îți pot aduce?

 

Leave a Response