close

Evită aceste alimente pentru a reduce durerile de cap cu 30%

these-11-foods-are-the-biggest-headache-triggers-avoiding-these-foods-reduces-headache-by-30-600×361

Migrenele pot fi provocate de anumite schimbări la nivelul creierului și interacțiunea lui cu anumiți nervi. Oamenii care suferă de migrene severe pot deveni sensibili la anumite alimente, arome, sau chiar lumina puternică le poate declanșa migrenele.

Schimbările de temperatură sau alți factori de mediu sunt de asemenea cauzele declanșări migrenelor.

Verifică lista de alimente de mai jos care pot provoca migrene și dacă ai avut dureri severe de cap, alege cu atenție ce consumi.

1. Ciocolata

O treime din toți oamenii care suferă de migrene ar trebui să renunțe la ciocolată. Dacă observi că durerea apare după ce mănânci ciocolată renunță la ea!

2. Alimente reci

Dacă ai făcut efort fizic prelungit sau ai petrecut o zi toridă afară, cel mai probabil că vei dori  să consumi ceva rece. Aceste alimente reci pot provoca dureri severe de cap de la câteva secunde până la câteva minute.

3. Nitrați

Alimentele procesate, precum salamul, sosuri, carne afumată sau murată, conserve, conțin nitrați care se fac responsabili de durerile de cap.

Citește și:   Iată motivele serioase pentru care trebuie să te demachiezi înainte să dormi! Riscul e prea mare să n-o faci!

 

4. Fructe și legume

Deși sunt considerate sănătoase, fructele și legumele pot provoca migrene. Stafidele, papaya, bananele avocado și smochinele pot declanșa durerea de cap.

5. Pâinea

Mai multe tipuri de pâine din aluat congelat, proaspăt, patiserie sau pizza pot fi motivul pentru migrenele tale. Evită și biscuiții de orice fel.

6. Cafeină

Unii oameni nu pot funcționa fără doza zilnică de cafeină, dar nu mulți știu că poate cauza și dureri de cap. De asemenea, experții au descoperit că renunțarea bruscă la cafeină poate produce migrene, așa că ar trebui să renunțăm la ea treptat.

 

 

 

Leave a Response