close

Dacă ești însărcinată trebuie să eviți aceste alimente!

pregnant-food

Sarcina este un moment special care necesită o mai mare atenție. Orice faci, are impact nu numai asupra ta, ci și asupra copilului. Majoritatea femeilor sunt atente și evită alcoolul sau fumatul, dar neglijează prezența substanțelor dăunătoare din dieta zilnică. Aceste substanțe trebuie evitate mereu, dar mai ales pe timpul sarcinii. Îți vom prezenta o listă de cinci alimente care sunt dăunătoare pentru tine și copilul tău.

1. Grăsimile trans

Grăsimile trans sunt considerate de specialiștii în medicină a fi cel mai periculos tip de grăsimi, deoarece cresc nivelul colesterolului rău în organism (LDL) și îl reduc pe cel bun (HDL). Totul de la chips-uri, până la alimentele prăjite pe care le găsim în supermarketuri sunt pline de aceste grăsimi nesănătoase care produc inflamații și boli cardiace.

2. Glutamatul monosodic

Este un al ingredient folosit la alimentele procesate. Este prezent în orice aliment înghețat, chips și chiar carne. Excesul de glutamat monosodic poate dăuna celulelor și poate duce la disfuncționalitate activității cerebrale.

pregnant-food

3. Conservanții

Citește și:   Acest exerciţiu îţi va face creierul să funcţioneze mult mai bine

Substanțe folosite pentru a oferi alimentelor procesate o viață mai lungă. Excesul de conservanți pot duce la balonare, pot afecta funcțiile creierului și pot altera comportamentul unei persoane.

4. Siropul de porumb cu o concentrație mare de fructoză

Acest sirop artificial combină fructoza și glucoza. Asta înseamnă că organismul tău va avea nevoie de mai mult timp să îl absoarbă. Deoarece ficatul este primul care procesează fructoza, acesta va fi la fel de afectat cum este de consumul de alcool.

5. Îndulcitorii artificiali

O mulțime de produse conțin îndulcitori artificiali. Deși pare imposibilă evitarea lor,  reducerea lor este un efort pe care micuții noștri îl merită.

 

Leave a Response