close

Cum rezolvi DURERILE din timpul somnului, cu ajutorul științei. Ține cont de ultimul punct

În timpul somnului, foarte multe persoane simt dureri. Fie că este vorba despre dureri de spate, dureri de stomac ori de gât, toate acestea pot fi atenuate în funcție de modul în care dormi.

Petrecem aproape o treime din viață dormind. Atât calitatea odihnei, cât și sănătatea noastră generală depind direct de postura noastră de somn și de ceea ce facem înainte să mergem la somn.

Mai mulți specialiști oferă câteva sfaturi legate de modul în care trebuie să dormim pentru a rezolva problemele de sănăatate.

  1. Dureri de umăr

    În cazul în care te trezești un un umăr inflamat, evită să dormi pe partea dureroasă. Nu este recomandat să dormi nici pe burtă, deoarece provoacă o aliniere inegală a umerilor.

Cea mai bună poziție de dormmit este pe spate. Pune o pernă ortopedică sub cap și ia o altă pernă pe care o poziționezi pe stomac. Astfel umerii tăi ar trebui să fie în poziția corectă. În cazul în care nu suporți să dormi pe spate, încearcă să dormi pe partea nedureroasă.

2.Durerea de spate

În cazul unei dureri de spate, menținerea coloanei vertebrale drepte este foarte importantă. Iar dacă salteaua ta este una moale, este timpul să îți iei una mai fermă. Dormitul pe spate este probabil cea mai bună poziție pentru tine. Pune o pernă sub genunchi pentru a echilibra curburile naturale ale coloanei vertebrale și pentru a reduce tensiunea din tendoane. De asemenea, poți așeza și un prosop înfășirat sub partea inferioară a spatelui pentru sprijin suplimentar.

3. Dureri de gât

La fel ca și în cazul durerilor de spate, gâtul trebuie să fie susținut în timp ce dormi.

În general, dormitul pe spate cu o pernă sub cap și câte o pernă sub fiecare braț este cea mai bună opțiune. Dacă ai adesea dureri de gât, optează pentru perne ortopedice.
În cazul în care preferi să dormi pe o parte, asigură-te că perna nu este una foarte groasă.

4. Dacă nu poți adormi, este foarte probabil ca temperatura ambientală să fie de vină.

De asemenea, evită să consumi alcool înainte de somn. Acesta afectează ciclul de somn. Verifică și temperatura camerei. Cea ideală pentru un somn de calitate este de 20-22 de grade Celsius.

5. Nu te poți trezi

Toată lumea pare să sufere de această problemă, însă este foarte ușor de rezolvat. Setează-ți alarma în fiecare zi la aceeași oră, chiar și în weekend. Dacă vrei să te trezești devreme, trebuie să te culci devreme seara.

CITEȘTE ARTICOLUL URMĂTOR: Cele mai UIMITOARE REMEDII pentru MAHMUREALĂ din întreaga lume

Fiecare dintre noi știe cum este să te distrezi de minune într-o seară și să te trezești a doua zi cu o mahmureală care te face să spui că nu vei mai bea niciodată. Dacă te simți deshidratat și obosit, nu-ți face griji, acest articol este scris pentru a te ajuta. Ar trebui să încerci aceste remedii stranii, dar incredibile din toată lumea. Nu se știe niciodată, ele pot funcționa și te pot ajuta să nu te mai simți atât de rău.

1. Remediul din Rusia cu ou crud în apă sărată

Rușii produc cea mai buna vodkă din lume, dar pentru a contracara efectul au creat și cel mai bun remediu: ou crud în apă sărată. Cisteina din ou procesează alcoolul din corp și apoi îl transformă într-o soluție antioxidantă care elimină toxinele din corp. Ia două ouă crude și amestecă-le cu apă și sare, iar apoi bea soluția dintr-o înghițitură și așteaptă rezultatul.

2. Remediul din Polonia cu zeamă de castraveți murați

Polonezii au un leac uimitor pentru scăparea senzației de mahmureală: consumarea zemii de castraveți murați în ziua de după. Deoarece aceasta are oțet, sodiu și apă, acest mix reușește cu succes să hidrateze corpul.

3. Remediul din Turcia cu ulei de măsline

Uleiul de măsline ajută stomacul prin crearea unui strat protector ce previne inflamarea lui și reduce efectul absorbției de alcool.

4. Remediul din Peru cu lapte de tigru

Remediul cu lapte de tigru este fantastic; el conține chili, coriandru, zeamă de lime, usturoi, piper, sare, ceapă și pește. Poți bea acest amestec și vei scăpa imediat de mahmureală.

5. Remediul din Japonia cu Umeboshi

Japonezii folosesc umeboshi (prune murate) pentru a scăpa de amețeli și pentru a-și regla digestia și funcționarea ficatului.

 

CITEȘTE ÎN CONTINUARE:

6 remedii naturale pentru combaterea celor mai frecvente probleme de sănătate

Remediile naturale aplicate acasă pot ușura diferite tipuri de durere și te pot face să te simți mult mai bine.

Dacă problema nu este atât de gravă și sunteți absolut sigur că nu necesită îngrijire profesională, putem să ne întoarcem la mama noastră natură generoasă pentru a ne oferi ajutor.

Noi, de la Tasta am considerat că ar trebui să știți mai multe despre aceste alternative naturale pentru tratarea bolilor în condiții de siguranță și eficacitate.

1. Dureri de spate

Există puncte speciale de acupressură pe partea inferioară a spatelui, chiar sub talie și deasupra șoldurilor – cereți-le pe cineva să le maseze ușor pentru dvs. pentru o ușurare temporară.

Cereți unuia dintre membrii familiei dvs. să vă maseze spatele cu alcool. Înainte de a începe masajul, curățați pielea de pe spate. Stropiți niște alcool și  masați ușor până intră în piele.

De asemenea, încercați masaje cu ulei de lemn de santal care este foarte popular pentru efectul său de relaxare.

Ridicarea și transportul obiectelor grele trebuie efectuate cu mare atenție pentru a evita rănirea spatelui. Cea mai bună variantă în acest caz va fi să vă îndoiți la genunchi și niciodată la talie.

Încercați terapii termice și reci: ambalajele alternative se încălzesc și se răcesc timp de 20 de minute. Pentru tratamentul rece, puteți folosi un pachet de gheață învelit într-un prosop.

Se fierbe 1 litru de apă cu 1/4 litru de oțet și se adaugă 2 linguri de rozmarin. Lăsați să stea timp de 5 minute și folosiți un prosop pentru o compresă umedă aplicată în zona dureroasă.

Alegerea saltelei corecte este un lucru important – nu ar trebui să fie prea greu (cu toate acestea, este mai bine să nu luați pe cea care este prea moale, de asemenea).

De asemenea, puteți încerca să dormiți în poziția fetală și să puneți o pernă între genunchi. Dacă dormiți pe spate, puneți o pernă sub genunchi.

2. Cefalee

Întindeți-vă și aplicați un pachet rece timp de 15 minute în zona dureroasă.

Se amestecă sucul de usturoi (1 cățel) cu 1 lingură de miere. Această rețetă reactivează zonele senzoriale ale creierului și face ca durerea să dispară.

Așezați 2 felii de cartofi pe tâmple pentru aproximativ 30 de minute.

Ceaiul de mentă este un relaxant puternic care este adesea folosit pentru ameliorarea durerii. Ceaiul de mușețel poate, de asemenea, să ușureze durerea și disconfortul.

Încearcă să te relaxezi și să masezi o durere de cap, efectuând mișcări circulare cu vârful degetelor.

3. Congestie nazală

Se fierb frunzele de eucalipt într-un castron. Inhalați aburul ținându-vă capul peste castron și respirați adânc. Acesta vă va oferi o ușurare rapidă și va promova drenajul sinusurilor.

Încercați amestecul de vindecare de frunze de dafin, salvie și scorțișoară. Așezați plantele în apă fierbinte timp de 5 până la 10 minute. Mirosul lor magnific este atât de puternic încât vă va ajuta cu ușurință să vă desfundați nasul înfundat.

Miere și oțet de cidru de mere. Se amestecă un pahar de apă, 2 linguri de oțet de cidru de mere și 2 linguri de miere. Lăsați să stea timp de 3 minute înainte de a bea.

Apă aburitoare. Puneți puțină apă într-un castron și fierbeți până când începe să se evapore. Țineți capul peste castron, acoperiți cu un prosop și inhalați aburul.

4. Dermatita

Ovăz. Acoperiți 500 g de ovăz cu 1 litru de apă. Se fierbe timp de câteva minute în timp ce se amestecă. Lasă-l să se răcească. Faceți o comprimare și aplicați în zonele afectate.

Drojdie de bere. Se amestecă drojdie de bere cu lapte, iaurt sau suc. Acest amestec este un produs natural de curățare a pielii care vă ajută să faceți față dermatitei.

Cimbru. Puneți o grămăjoară de cimbru într-un castron cu apă și fierbeți. Lăsați-o să se răcească și aplicați infuzia pe bază de plante în zonele afectate. Acest lucru va ajuta la reducerea pruritului și a iritației pe piele.

Arbore de ceai. Puneți câteva picături de ulei de arbore de ceai pe un burete și aplicați ușor pe zonele afectate.

5. Migrenă

Coji de banane. Presărați niște alcool pe coajă și aplicați-vă pe față timp de 30 de minute. Se crede că această coajă de banane poate absorbi toxinele și poate reduce durerea de cap în mod natural.

Migdale. Consumul de 100 g de migdale pe zi vă ajută să eliberați endorfinele care reduc aceste dureri de cap teribile.

Ceai de mușețel. Cunoscut pentru efectul său relaxant, mușețelul a fost folosit de secole pentru a combate durerile de cap severe și migrenele.

Cofeina este un vasodilatator puternic. O ceașcă de cafea neagră puternică fără zahăr va ușura migrenă.

Comprese calde și reci. Încearcă să te relaxezi într-o cameră liniștită. Altercați compresele calde și reci pe frunte timp de 10 minute. Acest lucru va ajuta la relaxarea mușchilor capului și îmbunătățirea circulației sângelui.

6. Constipația

Ovăz. Ovăzul organic  amestecat cu apă și lămâie poate ajuta la  constipație.

Ulei de măsline. Pentru a ajuta la reducerea constipației, încearcă să faci masaj în fiecare zi. Aplicați pe burtă un ulei de măsline extra virgin și masați printr-o mișcare circulară în sensul acelor de ceasornic.

Mere compotate. Mâncarea merelor fără coajă ajută digestia. Odată ce sistemul dvs. s-a normalizat, puteți mânca mere cu coajă.

Suc de portocale și kiwi.