close

Cele mai comune greșeli legate de micul dejun

the-most-common-mistakes-related-to-breakfast

Mulți oameni susțin că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. De aceea trebuie să îi acordăm o atenție sporită și să evităm cele mai comune greșeli pe care mulți oameni le fac.

1. Sari peste micul dejun

Unii oameni cred că dacă sar peste micul dejun vor avea un consum mai mic de calorii pe parcursul zilei. Adevărul este că acest obicei poate avea exact rezultatul invers celui dorit. Studiile au demonstrat că dacă nu consumi micul dejun, vei fi atras/ă de dulciuri și probabil că vei depăși numărul de calorii alocat micului dejun.

Dacă te grăbești dimineața și nu ai timp să iei un mic dejun sănătos, cel puțin ia un fruct cu tine pe drum.

2. Consumi produse dulci

Cafeaua cu o brioșă/gogoașă/prăjiturică este o alternativă tipică pentru micul dejun în multe țări din lume, dar aceste produse conțin mai mult zahăr decât doza zilnică recomandată. Asta nu înseamnă că trebuie să bei cafeaua și să pleci la serviciu. Pe lângă ceașca de cafea poți mânca o farfurie cu cereale în care poți adăuga o bucățică de ciocolată amăruie. De asemenea o banană va fi suficientă, precum și smochinele uscate.

Citește și:   10 greşeli din filme pe care probabil nu le-ai observat până acum

3. Micul tău dejun este prea sărac

Graba de dimineață este motivul pentru care oamenii nu mănâncă suficient dimineața. Însă, micul dejun este cel mai important dintre mesele zilei. Cercetătorii din Israel au confirmat că persoanele obeze care consumă mai multe calorii la micul dejun, și mai puține seara, slăbesc mai repede sau își mențin greutatea corporală mai ușor decât cei care fac invers.

Leave a Response