close

Ce trebuie să mâncăm pentru a avea un ten luminos?

screenshot-82

De cele mai multe ori apelam la tot felul de produse cosmetice pentru a da acest aspect natural si luminos tenului, cand de fapt naturaletea ar trebui sa fie ceva implicit. Iata cateva sfaturi si trucuri pentru a obtine un ten luminos in mod natural si mai putin nociv pentru sanatate…

#1. Antioxidanți

Cred că deja știți că dacă vreți să nu aveți arsuri sau alte probleme cu tenul din cauza soarelui trebuie să folosiți creme cu protecție solară în fiecare zi, chiar dacă plouă sau este soare. Dar dacă nu îți place să folosești cremă solară sau uiți mereu să o folosești, încearcă să mănânci mai mulți antioxidanți. Antioxidanți care se găsesc în fructe, legume, ceai și condimente ajută pielea să se protejeze de razele solare prin eliminarea „free-radicals”. În timp, free radicals distrug celulele și colagenul din piele și astfel se formează ridurile.

Mâncărurile bogate în vitamina A,C și E sunt varianta cea mai ușoară de a adăuga antioxidanți în dieta de zi cu zi. Vitamina A se găsește în morcovi, dovleci, cartofi dulci, mango, spanac sau kale. Surprinzător, pentru a adăuga vitamina C trebuie să mănânci căpșuni, nu citrice. Căpșunile conțin o doză mai mare de vitamina C decât portocalele sau lămâile. Nucile, semințele, măslinele, spanacul și sparanghelul sunt toate o sursă minunată de vitamina E. De asemenea, suplimentele alimentare sunt o alternativă dacă aceste alimente nu sunt pe placul tău.

Citește și:   Stii ce reprezinta semiluna de la baza unghiilor?

#2. Cerealele integrale

beneficii_cereale_integrale

Pâinea și pastele nu sunt o variantă sănătoasă pentru ten deoarece provoacă insulină, care duce la apariția acneei. Însăcerealele integrale sunt pline de fibre, care ajută la digestie. Eczemele, pielea uscată, petele de culoare, pot fi urmarea unei alimentații proaste.

#3. Grăsimi esențiale

Suntem obișnuiți să evităm mâncărurile bogate în grăsimi, dar nu toate grăsimile sunt rele pentru organism. Omega-3 și Omega-6 ajută la producerea unei bariere naturale pentru piele și menține pielea hidratată.

#4. Condimente / Mirodenii

Mirodeniile pot părea că sunt un simplu mod de a condimenta mâncarea, însă unele dintre ele ajută pielea mai mult decât unele mâncăruri. Scorțișoara, curry, paprika, turmenicul sau chilli sunt condimente pline de antioxidanți. Încearcă să le adaugi în alimentație pentru a-ți ajuta pielea să arate mai bine.

#5. Apa

Un obicei simplu dar foarte eficient este acela de a bea un pahar de apa rece! Simplu și ușor! Cu cât bei mai multă apa cu atât pielea ta va fi mai hidratată și luminoasă. Toată lumea știe că acest obicei este sănătos, motivul este faptul că apa ajută corpul să absoarbă nutrienții din alimente și să elimine toxinele.

how-to-have-light-skin

Poţi încerca deasemenea creme, geluri, tonicuri sau seruri și aceste alimente care îți aduc numai beneficii și îți ajută pielea să fie mai hidratată și luminoasă!

Citește și:   Creierul oamenilor anxioşi este înzestrat cu un al şaselea simţ pentru pericol

Sursa: theeverygirl.com

Leave a Response