close

Ce contează mai mult în dietele de slăbire? Calitatea sau cantitatea alimentelor?

shutterstock-belly-fat

Cea mai simplă metodă de a slăbi este înfometarea. Dar ce se întâmplă în corpurile noastre atunci când ne înfometăm? Slăbim sau doar ne slăbim mușchii?

Înfometarea este cea mai greșită și nesănătoasă metodă de a slăbi. Atunci când ne înfometăm, creierul nu mai primește suficientă energie și, în timpul procesului de slăbire, creierul este cea mai slăbită parte a corpului.

Vestea bună este că răspunsul la această dilemă legată de slăbit este simplu. Consumul de alimente sănătoase și urmarea unei strategii alimentare pot accelera metabolismul și putem slăbi eficient și sănătos.

Îți prezentăm o listă de alimente pe care ar trebui să le introduci în dietă. Aceste alimente te vor ajuta să slăbești dar să îți menții masa musculară funcțională.

  • ouă – sunt o sursă bogată de proteine. Dacă ai nivelul colesterolului crescut, consumă doar albușul.
  • somon – este una dintre cele mai bune surse de acizi grași omega-3. O porție de 100 de grame de somon conține aproximativ 20 grame de proteine.
  • iaurt – conține bacterii benefice care îmbunătățesc sănătatea intestinelor.
  • ulei de măsline – conține 70% acizi grași mono saturați care protejează împotriva bolilor inimii și cancerului.
  • alune – sunt bogate în calorii și sunt ideale pentru cei care vor să crească masa musculară.
  • broccoli – conține substanțe care luptă împotriva cancerului
  • spanac – previne pierderile densității oaselor și mușchilor și previne bolile cardiace și cancerul, datorită nutrienților conținuți.
  • carnea de curcan – este o carne slabă și sănătoasă.
  • roșiile – conțin licopen, care previne cancerul și forma ideală este sosul de tomate făcut în casă, cu ulei de măsline.
  • apa – consumul de apă ajută la eliminarea toxinelor și previne deshidratarea.
Citește și:   9 alimente care combat stresul mai eficient decât medicamentele

 

Leave a Response