close

Care e ingredientul mai nociv decât zahărul? Trebuie să îl eviţi!

1

Dacă ţi-ai propus să slăbeşti, îţi recomandăm să citeşti acest articol, poate fi util pentru tine şi te pune în temă ce grăsimi să consumi atunci când eşti la dietă.

2

 

Grăsimile nesaturate sunt extrem de nocive  şi sunt mai periculoase decât zahărul. Avem două tipuri de colesterol: cel bun şi cel rău. Problema apare atunci când cel bun e atacat de cel rău, şi ne expunem riscului unui atac de inimă.

Citeşte cu atenţie etichetele, un produs poate menţiona că are grăsimi nesaturate, care pot exista însă în conţinut.

 

3

 

Uleiul de soia

Nu e cea mai bună soluţie. Acest ulei e testat în laboratoare pe şoareci, care s-au îngrăşat vizibil decât cei care au consumat ulei de cocos, ulei ce conţine doar grăsimi saturate. Şoarecii de laborator s-au îngrăşat rapid când au consumat fructoză, ceea ce înseamnă că nici acest ingredient nu e recomandat organismului uman.

Ficatul nostru răspunde similar modului în care răspund şi şoarecii. Uleiul de soia e ingredientul principal ce compune uleiul vegetal, aşadar uleiul de măsline şi cel de cocos sunt alternative mult mai recomandate.

Citește și:   Greșeli pe care le facem atunci când suntem la dietă

 

sursa

Leave a Response