close

9 sacrificii alimentare pe care le facem ca să fim mai slabe, dar care ne ucid!

Toată lumea caută o modalitate mai ușoară prin care să slăbească, simplu și rapid. Tendințele dietetice ne ademenesc adesea cu rezultate rapide și „extraordinare”, totuși, rareori sunt rezonabile sau sănătoase. Aceste 9 sacrificii alimentare merg de la posibila la imposibil și înapoi!

Ține minte: dacă sună de vis, cel mai probabil vor fi și distructive! Citește mai departe pentru a afla mai multe!

1. Dieta Tapeworm

Această dietă a început în secolul al XX-lea. Oamenii curajoși înghițeau pastile de chisturi de vierme, astfel încât viermii din pastile să crească în intestinul persoanei și să mănânce toată mâncarea. În acest fel, persoana își va atinge obiectivul de scăzut în greutate. Mai departe, viermii vor putea fi eliminați cu ajutorul pastilelor antiparazitare. Trebuie să ținem însă cont de faptul că acești viermi pot crește foarte mult, atingând centimetri de ordinul zecilor. Nu este chiar o modalitate potrivită de a slăbi, ba se poate chiar dovedi a fi mortală.

2. Dieta Hollywood

Jamie și Larry, faimoșii producători ai regimului alimentar de la Hollywood, au susținut mult timp că produsele lor ar putea ajuta la pierderea în greutate miraculoasă pe toată durata tratamentului, iar site-ul îți spunea că vei arăta precum un star în cel mai scurt timp. Pe site-ul lor, exista o parte de vânzare a unor prăjituri și a unor shake-uri. Acestea te-ar fi putut ajuta să pierzi între 1 și 4 kilograme.

Cu toate acestea, dietele scăzute în calorii sunt periculoase pentru sănătate, mai ales dacă urmezi rutina timp de câteva zile. Astfel de diete îți supun corpul la înfometare, iar cea mai mare parte a pierderii în greutate pe care o vei resimți în prima parte se datorează pierderii greutății apei din organism.

3. Dieta pentru copii

Ideea principală este să schimbi între ele masa de la micul dejun și cea de prânz, cu rații modeste. La cină, ar fi trebuit să servești o masă cu un conținut scăzut în calorii. Desigur, copiilor le fac foarte bine porțiile moderate de mâncare. Dar dacă ești un adult și consumi mâncare numai din recipiente mici, probabil vei pierde aceeași greutate pe care ai pierde-o consumând porții moderate.

Această dietă te privează de plăcerile de a consuma alimente reale și nu este deloc o abordare pe termen lung potrivită în ceea ce privește greutatea corporală. Ar fi mult mai simplu să crești numărul de fructe și legume consumate, respectiv să reduci conținutul de sare din alimentația ta.

4. Tubul de hrănire sau Dieta K-E

Da, ai citit corect. Această dietă ar presupune să folosești un tub de alimentare, căci o soluție bogată în calorii, proteine și grăsimi, și care nu conține carbohidrați, va face bine corpului tău. Dimensiunea acestui tub este aproape la fel cu aceea a unei spaghete. Tubul s-ar introduce prin nas, ajungând în stomac.

Dar faptul că cineva ar recurge la această dietă este un gând îngrozitor. Acest plan limitat în privința caloriilor nu este deloc eficient pentru pierderea în greutate. Alte probleme cu care te-ai confrunta ar fi deshidratarea, durerile de cap, amețelile, constipația și pietrele la rinichi.

5. Dieta vârcolac

Ideea acestei diete este faptul că greutatea apei variază și face mișcări precum un val. Din moment ce oamenii sunt alcătuiți în mare parte din apă, se spune că în timpul lunii pline sau a lunii noi, greutatea apei va curăța corpul de toxine într-un mod mai rapid. Această dietă afirmă că vei putea pierde 6 kilograme într-o singură zi.

Dar nu există dovezi științifice care să susțină faptul că organismul nostru ar avea nevoie de o dietă de detoxifiere sau de curățat. Rinichii noștri dezintoxică natural corpul după 24 de ore, prin eliminarea deșeurilor și nu este nevoie de nici un lichid rapid care să facă acest lucru. Mai indicat ar fi să consumi 8-10 pahare de apă pe zi și să păstrezi cantitatea de sare la 2300 miligrame în fiecare zi, precum și să consumi alimente integrale decât alimente procesate. Nu contează deloc în ce fază este luna.

6. Limonada sau dieta Maestrul Curățării

Dieta cu limonadă este ușoară și rapidă. De fapt, este mai mult rapidă decât ușoară. Se prepară folosind sucul de lămâie, siropul de arțar, piperul de cayenne și apa. Prin urmare, te va ajuta să reduci o parte din greutatea apei. Dar există o foarte mare probabilitate să recâștigi în greutate în clipa în care vei începe să consumi alimente mai solide.

7. Dieta Frumoasei Adormite

Știai că somnul este o nouă strategie de a sări peste câteva mese? Această dietă a câștigat în popularitate după ce a fost menționată într-o carte, „Valea păpușilor”. Tot ce ar trebui să faci ar fi să dormi, iar când te vei trezi, vei fi slăbit mai mult. Dar această dietă crește riscul de atrofie musculară, căci nu numai că nu vei putea mânca sau bea apă timp de câteva zile, dar vei dobândi și un metabolism mai lent și mai deshitratat.

8. Dieta supa de varză

Trebuie doar să consumi câteva grupuri alimentare, reducând consumul de calorii la mai puțin de 1000 pe zi. Dar limitarea atât de dramatică a dietei nu este o idee prea bună, căci supa de varză nu este deloc o modalitate de alimentare adecvată pe termen lung, mai ales pentru a pierde în greutate.

9. Dieta cu grapefruit

Metoda este simplă: mănâncă un grapefruit înainte de a mânca orice altceva, bea multă apă, apoi lasă carbohidrații deoparte și consumă multe proteine. În acest fel, se presupune că vei pierde mai multă grăsime. S-a sugerat că grapefruitul poate ajuta la reducerea centimetrilor din talie și scăderea greutății corporale, cel mai probabil datorită proprietăților diuretice ale grapefruitului.

CITEȘTE URMĂTORUL ARTICOL

Cum slăbești 5 kilograme în NUMAI 3 zile cu DIETA MILITARĂ! Uite ce trebuie să faci!

Toată lumea își dorește să stăpânească arta de a pierde grăsimea. În acest sens, s-au inventat tot felul de diete și seturi de exerciții fizice care s-au dovedit a fi mai aproape sau mai departe de reușită. Astăzi îți prezentăm dieta militară, un tip de regim alimentar foarte eficient, care te poate ajuta să slăbești aproximativ 5 kilograme (4,5) în numai 3 zile.

Nu știm dacă ea a fost folosită sau nu de militari, dar cert este că funcționează! Mai jos, îți propunem câteva idei de meniuri pe care să le savurezi în cele 3 zile, care te vor ajuta să dai jos kilogramele nedorite!

Dieta se ține 3 zile, după care 4 zile se face pauză.

Ziua 1:

Mic dejun: o jumătate de grapefruit, 1 felie de pâine prăjită (din grâu integral sau multicereale), 2 linguri de unt de arahide. Untul de arahide se poate înlocui cu cel de migdale, untul de soia sau untul de semințe de floarea-soarelui, după preferințe.

Nu poți consuma deloc zahăr, smântână, lapte sau îndulcitori pentru cafea și ceai. Aceste băuturi trebuie substituite cu apă.

Prânz: o jumătate de conservă de ton, 1 felie de pâine prăjită (fără unt de arahide) și apă, cafea neagră sau ceai.

Cină: 3 grame de orice tip de carne, 1 conservă de fasole verde, o jumătate de banană, 1 măr mic și o ceașcă de înghețată de vanilie.

Ziua 2

Mic dejun: o felie de pâine prăjită din cereale integrale sau grâu integral, 1 ou întreg, o jumătate de banană

Prânz: o ceașcă de brânză de vaci (poate fi înlocuită cu 1 felie de brânză cheddar), 1 ou fiert tare și 5 biscuiți.

Cină: 2 hot-dogi fără chifle, 1 cană de broccoli, o jumătate de cană de morcovi, o jumătate de banană și o jumătate de cană de înghețată de vanilie.

Citește mai multe aici!