close

8 moduri de succes prin care orice femeie de peste 40 de ani poate scăpa de greutatea nedorită – este foarte ușor să o faci și tu

Conform WebMD, metabolismul nostru încetinește cu aproximativ 5% odată fiecare decadă a vieții noastre după ce am atins vârsta de 40 de ani. Asta înseamna ca, în medie, femeile trebuie să taie 100 de calorii din dieta lor zilnic doar pentru a rămâne în formă.

Cu toate acestea, există și alte modalități mai ușoare și chiar surprinzătoare de a arde acele calorii, cum ar fi reducerea căldurii la domiciliu.

 

1. Fă exercițiile corespunzătoare

Cu încetinirea metabolismului este important nu numai să faci zilnic 30 de minute de cardio, ci și să incluzi 4 până la 5 sesiuni de antrenament de rezistență pe săptămână. Exerciții precum step-up-uri, abdomene și flotări sunt excelente pentru menținerea masei musculare sănătoase și arderea chiar mai rapidă a caloriilor.

 

2. Setează-ți niște scopuri realiste

Indiferent cât de uimitor ar fi să pierzi jumătate din greutatea ta într-o săptămâna cu o „dieta magica/pastila/centura de slăbit”, probabil realizezi ca e nerealist. Mai mult, chiar dacă ceva de genul acesta ți s-ar întâmpla, i-ar face mult mai mult rău decât bine corpului tău.

 

3. Obține vitaminele de care ai nevoie

Corpul nostru are nevoi diferite pentru perioade diferite ale vieții noastre. Pentru femeile de peste 40 de ani, este esențial să includă în dieta lor calciu, vitamina B12, potasiu, magneziu, vitamina D, omega-3 și probiotice.

 

4. Ține-te de program

Mâncatul regulat, dar frecvent ar trebui să devină o prioritate. Scăderea meselor scade metabolismul: corpul tău primește semnalul pentru a începe să stocheze calorii în loc să le ardă și vei obține opusul a ceea ce ai sperat.

 

5. Nu uita să te odihnești

Somnul de frumusețe nu este bun doar pentru pielea ta; el îți ajută și corpul să rămână mai sănătos și mai puternic. Cercetările dovedesc că privarea de somn îți încurajează creierul să ia decizii nepotrivite, plus că numărul hormonilor de stres se mărește.

 

6. Dă căldura mai încet

Este surprinzător că asta este adevarat: temperaturile mai scăzute ne ajută sa ardem grăsimile chiar și în timpul somnului deoarece corpul nostru trebuie să „muncească” mai mult pentru a rămâne la o temperatură potrivită.

Adulții au 2 tipuri de grăsimi: cea albă rea și cea maro bună. Grăsimea maron este responsabilă pentru arderea caloriilor și generarea de căldura. Când locuințele noastre se încălzesc, nivelul de activitate al grăsimii noastre brune este blocat.

 

7. Bea suficientă apă

Dacă ești predispus la balonare, trebuie să știi că unii oameni fac o mare greșeală și reduc aportul lor de apă. Dimpotrivă, consumul de apă suficientă te va ajuta să faci față acestei probleme, precum și la creșterea cantității de calorii pe care le arzi.

 

8. Verifică-ți sănătatea

Uneori, când ai peste 40 de ani și încă nu pierzi în greutate în ciuda tuturor eforturilor, înseamnă că ficatul tău are nevoie de detoxifiere sau trebuie să ai grijă cu tiroida. S-ar putea să existe și alte cauze desigur, dar cele două tind să fie cele mai comune.