close

8 exerciții simple care vă ajută să vă relaxați ochii

Timp nelimitat stat în fața calculatorului sau a televizorului poate fi foarte dăunător pentru ochii tăi. Uscăciunea, mâncărimea, durerile de cap – sună familiar?

Din păcate, nu toți dintre noi își pot permite să meargă în mod regulat în pauze pentru o pauză de acest fel.

Așa că, laTasta, s-a decis să începem mici exerciții pe care le-am găsit și pe care am dori să le împărtășim cu voi!

Le puteți face fără agitație în mai puțin de 15 minute. Încercați să le faceți cel puțin din când în când, și veți observa cu adevărat diferența!

1. Priviți în întuneric

(Nu este așa de groaznic cum sună.) Puneți coatele pe masă. Închideți ochii și puneți-i în palme. Relaxați-vă și priviți în întuneric. Țineți această poziție pentru câteva minute.

2. Mișcarea privirii dintr-o parte în cealaltă

Stai drept. Uită-te drept înainte. Fără a vă mișca capul, privește spre stânga. Concentrează-te pe ceea ce vezi.

Apoi, priviește spre dreapta și concentrează-te asupra a ceea ce vezi. Mută-ți ochii de la o parte în alta de cinci ori.

3. Mișcarea ochilor în sus și în jos

Stați drepți și priviți în față. Apoi, priviți concentrați-vă asupra a ceea ce vedeți. Uitați-vă în jos. Nu vă fie frică să vă ridicați fruntea sau să vă încruntați. Priviți în sus și în jos de cinci ori. Repetați întregul ciclu de trei ori.

4. Priviţi la un perete gol şi pretindeţi că scrieţi un cuvânt cu ochii

La început acest exerciţiu poate părea dificil, însă cu timpul va deveni tot mai distractiv.
Recomandare! Cu cât literele sunt mai mari cu atât exerciţiul este mai eficient.

5. Imaginaţi-vă că aveţi în faţă un ceas foarte mare

Priviţi în centrul ceasului. Apoi, uitaţi-vă la o cifră care marchează ora (fără să întoarceţi capul). Priviţi iarăşi în centru, apoi iarăşi la o cifra care marchează ora. Repetaţi acest exerciţiu de 12 ori.

6. Timp de câteva secunde, concentraţi-vă asupra unui obiect care se află la peste 150 m

Apoi, focusati-vă privirea asupra unui obiect care se află la o distanţă mai mică de 30 m, dar care se află în aceeaşi direcţie. Repetaţi acest exerciţiu de 5 ori.

7. Rotiţi ochii în sensul acelor de ceasornic, apoi contra-sensul acelor de ceasornic

Repetaţi acest exerciţiu de 5 ori, cu menţiunea că la fiecare schimbare a direcţiei de rotaţie să clipiţi de câteva ori.

8. Staţi la aproximativ 15 cm de fereastră

Pe geam conturaţi două semne la nivelul ochilor… este de preferat ca nuanța acestora să fie roşu sau negru. Priviţi prin aceste semne şi concentraţi-vă asupra unui obiect timp de 10-15 secunde, după care concentrați-vă asupra semnelor.

CITEȘTE ȘI ARTICOLUL:

11 fructe și legume care ajută la îngrijirea pielii

Știm cu toții că mâncarea, ăn special fructele și legumele joacă un rol vital nu numai în sănătatea noastră generală, ci și în aspectul pielii noastre. Dar ați știut că anumite fructe sunt deosebit de prietenoase față de piele?

Tasta v-a pregătit o listă cu 11 fructe și legume pe care ar trebui să le stocați dacă doriți o piele sănătoasă, strălucitoare care radiază atât în interior cât și în exterior (și cine nu vrea asta, nu?).

1. Coacăze

Aceste “vitamine mici albastre” împachetează un pumn nutrițional destul de mare pentru dimensiunile lor. O sursă fantastică de antioxidanți, bogată în fibre și vitaminele A și C, adăugându-le în dieta ta, va face lucruri grozave pentru piele.

2. Mere

Este posibil ca acestea cele mai în trend fructe, dar mărul este încă unul dintre fuctele preferate ale pielii tale pentru un motiv bun.

Pentru pielea tinerească alegeți soiul roșu, care deține cel mai mare conținut de colagen pentru a ajuta la elasticitatea pielii.

3. Pepene 

Cu vara chiar la nas, ne putem achizițona acest fruct de la aproape orice colț de stradă. Dulce și răcoritor, cu un conținut de apă peste 90%, consumând acest fruct delicios vă hidratează pielea din interior.

4. Banane

Bananele sunt una dintre cele mai bune surse de potasiu, un mineral vital pentru menținerea echilibrului umidității pielii. Pielea uscată severă este un simptom clasic al deficitului de potasiu, așa că încercați să includeți o banană ca parte a aportului zilnic de fructe.

CITEȘTE MAI MULT!