close

7 Soluţii Eficiente Pentru A Preveni Durerile De Cap

headache-intro

Mai jos sunt cateva metode prin care puteti combate majoritatea durerilor de cap, prin eliminarea factorilor declansatori.

Faceti sport regulat
Exercitiile fizice care va pun sangele in miscare, de tip cardio, pot preveni jumatate din migrene, deoarece atunci cand alergati sau mergeti cu bicicleta organismul va produce endorfine, blocand astfel senzorii de durere. Sportul combate, de asemenea, stresul, un factor declansator foarte comun.
Medicii spun ca jumatate de ora de cardio de trei ori pe saptamana, la o intensitate moderata, poate reduce frecventa durerilor de cap in doar doua saptamani. Aveti grija sa nu solicitati prea mult organismul, pentru ca atunci riscati sa aveti dureri de cap cauzate de epuizare. Incercati sa mentineti pulsul sub 150 de batai pe minut, iar daca nu aveti un monitor al batailor inimii, incercati sa mentineti un ritm care sa va permita sa respirati doar pe nas. Cand sunteti nevoiti sa respirati pe gura, ati depasit nivelul de intensitate optim

break-sweat

Consumati leguume verzi si nuci
Deficienta de magneziu este una dintre cauzele migrenelor, o buna parte a populatiei fiind supusa riscului de a nu consuma doza zilnica de magneziu, de 400 mg. Asa ca, fie suplimentati dieta cu acest mineral mancand mai multe migdale, caju, nuci braziliene, spanac si in general multa verdeata, fie apelati la un supliment pe baza de magneziu.

Citește și:   Cu o lună înainte de un atac de cord, corpul te va avertiza. Iată care sunt semnele!

Durerile de cap de la cafea
Orice bautor de cafea stie ca o singura zi in care nu isi mai ia doza de cafeina inseamna o migrena severa. Multe persoane beau cafea dimineata, dar spre dupa-amiaza apar durerile de cap, ceea ce le forteaza sa mai pluseze cu inca o ceasca. Solutia este sa limitati cantitatea zilnica de cafea la o ceasca de 250 ml, astfel incat – daca veti renunta -organismul sa nu aiba un soc asa mare.

Dormiti mai mult
Cateva ore de somn in minus pe noapte se pot resimti a doua zi. Persoanele care dorm prea putin sunt in general mai sensibile la stimulii care pot declansa migrene, precum lumina sau zgomotele puternice. Incercati sa dormiti cel putin 7 ore pe noapte si sa mentineti un program consistent de somn, chiar si in weekend.

Meditati si relaxati-va
Meditatia este un bun remediu pentru a trata durerile de cap, pentru ca gestioneaza unul dintre principalii factori declansatori, stresul. Chiar si 10 minute de meditatie pe zi pot face diferenta, reducand semnificativ nivelul de stres.

Citește și:   Acest produs pentru copii a fost interzis de pe piaţă din cauza toxinelor ce le conţine! Orice părinte ar trebui să ştie asta!

Intariti-va muschii gatului
Un alt declansator frecvent al durerilor de cap este musculatura gatului, in speta acei muschi care sunt tensionati de la pozitia la calculator sau statul defectuos la birou. Acesti muschi apasa pe nervii capului, care pot declansa astfel dureri de cap severe. Solutia este sa antrenati acesti muschi, precum in filmuletul de mai jos.

Beti mai multa apa
Deshidratarea este o cauza comuna a durerilor de cap, asa ca daca aveti o migrena ganditi-va inainte cati litri de apa ati consumat in acea zi. Lipsa de apa ingroasa sangele, reducand astfel circulatia spre creier.

Sursa: Men’s Health

Leave a Response