close

7 moduri de a slăbi rapid fără să te îmbolnăveşti!

Atunci când vrei să slăbeşti, dar nici nu vrei să auzi de dietă şi de sport, este recomandat să apelezi la câteva trucuri simple prin care elimini kilogramele în plus. Reuşită în a-ţi modela o silueta zveltă şi armonioasă fără efort constă în autoeducarea alimentară şi în câteva mici secrete culinare zilnice, pe care nici nu le vei simţi în farfurie. Dezvoltă-ţi obiceiul de a slabi şi fă din el o metodă de a te menţine în formă pe termen lung!

1. Nu te înfometa!
Înfometarea nu este o metodă de slăbit, ci o cale sigură spre apariţia afecţiunilor şi problemelor de sănătate grave.

Renunţă la obiceiul dăunător de a tăia 60-80% din alimentele din meniul zilnic cu scopul de a slabi mai repede şi mai uşor. Înfometarea conduce la o mulţime de deficienţe şi carenţe vitaminice în organism, care interferează cu activităţile cotidiene şi îţi pot pune în pericol viaţă!

2. Mănâncă ponderat: porţii mici şi dese!
În loc de înfometare sau dietele stricte, mânca ponderat, adică porţii mici şi dese. Acestea te ajută să te simţi satul toată ziua şi să eviţi supraalimentarea şi aportul excesiv de calorii.

3. Umple-ţi frigiderul şi cămara cu alimente sănătoase!
Fă curăţenie în frigider şi cămară şi aruncă tot ce este hipercaloric şi dăunător siluetei.

Mergi la cumpărături şi umple-ţi coşul cu legume, fructe, oleaginoase şi lactate. De fiecare dată când vei fi acasă şi vei simţi nevoia să ronţăi ceva, singurele oferte pe care ţi le vor face cămară şi frigiderul vor fi alimentele hrănitoare, dar cu conţinut scăzut de calorii.

4. Începe prânzul sau cina cu un bol mic de supă!
Un alt secret al slăbitului şi al reducerii consumului excesiv de alimente din dietă constă în consumul unei porţii de supă înainte de prânz sau cină.

Preparatele consumate adesea la masă de prânz sau cină sunt extrem de săţioase şi hipercalorice, bogate în carne, legume, produse făinoase etc. Pentru a diminua aportul acestor alimente, mănâncă un bol mic de supă înainte de masă. Este un preparat hipocaloric, dar plin de vitamine, care-ţi umple stomacul şi te împiedică să consumi porţii mari la felul principal.

5. Nu mânca în faţa televizorului sau calculatorului!
Mâncatul în faţă televizorului sau calculatorului este dăunător siluetei tale. Te “păcăleşte” să mănânci mai mult decât ai nevoie. În loc să slăbeşti, nu faci decât să adaugi kilograme în plus organismului.

6. Bea apă înainte de masă!
Dacă eşti o pofticioasă sau gurmandă din fire şi ai tendinţa de a consumă cantităţi mari de alimente la o singură masă, este important să iei măsuri urgenţe pentru a corectă acest comportament nociv.

O metodă eficientă de a reduce aportul caloric de la o singură masă este să bei un pahar cu apă plata înainte de masă. Te face să mănânci mai puţin şi să slăbeşti mai uşor!

7. Nu sări peste micul dejun!
Specialiştii au demonstrat că persoanele care iau zilnic micul dejun au mai multe şanse să slăbească decât cele care sar peste el, în speranţa că aşa reduc aportul caloric şi slăbesc mai uşor.

Potrivit nutriţioniştilor, prima masă a zilei furnizează organismului energia şi nutrienţii de care are nevoie pentru a funcţiona întreagă zi şi scădea poftă de mâncare de-a lungul unei zile.