close

7 exerciții simple pentru un abdomen plat și subțire pe care le poți face chiar și în timp ce stai pe scaun

Pentru a avea un corp bine lucrat înainte de sosirea verii, ne forțăm să mergem la sală cel puțin de 2 ori pe săptămână. Uneori, se întâmplă se nu avem suficient chef sau determinare pentru a ne duce la sală. Soluția la această problemă este cât se poate de simplă. Încearcă să faci aceste exerciții în timp ce stai așezată pe scaun și vei obține de acasă rezultatele dorite:

 

1. Încălzirea

Acest exercițiu te ajută să îți pregătești mușchii. Chiar dacă sesiunea de exerciții durează doar 5 minute, încălzirea trebuie făcută oricum.

Așează-te la marginea scaunului și pune mâinile pe genunchi. Lasă-te ușor pe spate în timp ce strângi stomacul și menții spatele drept. Spatele tău poate să îl atingă pe cel al scaunului, dar nu te lăsa cu toată greutatea pe el. Revino încet la poziția inițială. Repetă exercițiul de 10, 12 ori.

 

2. Exercițiu pentru mușchii oblici

Acest exercițiu lucrează mușchii oblici și îi face mai puternici.

Pornește din poziția așezat pe scaun. Îndoaie brațele și pune-le în spatele capului. Rotește corpul înspre dreapta. Menține șoldurile și picioarele nemișcate și drepte. Menține 3 secunde și rotește corpul înspre stânga. Repetă de 10 ori pentru fiecare parte.

 

3. Aplecări înainte

Pune mâinile în spatele capului cu degetele unele în altele. Apleacă-te încet înainte și revino lent la poziția inițială. Nu te împinge în brațe atunci când te înclini. Repetă exercițiul de 15 ori.

 

4. Trage genunchii la piept

Pornește din poziția inițială, așezată pe scaun. Trage un picior îndoit înspre piept, apucă piciorul cu mâinile și rămâi în poziția respectivă 3 secunde. Revino la poziția inițială. Repetă de 15 ori pentru fiecare picior.

 

5. Trage genunchii la piept și apoi îndreaptă picioarele

Pentru a obține un abdomen bine lucrat, trebuie să lucrezi cu ajutorul picioarelor. Asigură-te că scaunul tău nu se mișcă înainte de a începe. Apleacă-te pe spate și unește picioarele. Trage genunchii la piept și menține timp de 3 secunde. Acum, îndreaptă picioarele și menține poziția timp de 3 secunde. Îndoaie încet genunchii și trage-i înspre piept apoi îndreaptă din nou picioarele. Repetă exercițiul de 10 ori.

 

6. Rotații cu genunchii îndoiți

Începe din poziția inițială, așezat pe scaun. Trage genunchii îndoiți la piept. Începe să rotești genunchii. Asigură-te că rotești întregul picior, nu doar degetele pentru că astfel lucrezi întregul abdomen. Fă 10 rotații pentru fiecare parte.

 

7. Foarfecă

Lasă-te pe spate în scaun și pune mâinile pe fiecare parte a scaunului. Ridică picioarele drepte și începe să deschizi picioarele în laterală, apoi pune-le încrucișate în mijloc. Fă exercițiul acesta timp de 1 minut.