close

7 alimente pe care le mănânci zilnic și care ar putea să te omoare

Cu toții avem micile noastre plăceri vinovate atunci când vine vorba despre mâncare, însă există anumite alimente care pur și simplu te-ar putea omorî. Probabil ai ajuns să te întrebi zilnic dacă ceea ce pui în gura ta este sănătos și dacă nu te afli într-un risc constant. Nu trebuie să îți fie frică să te gândești la lucrurile pe care le mănânci și care sunt posibile să îți pună viața în pericol, acest lucru fiind chiar unul benefic dacă ajungi să îți iei anumite precauții. Este mereu bine să cauți alternative atunci când vine vorba despre regimul tău alimentar obișnuit.

 

Tu ești singura persoană care se poate proteja împotriva anumitor alimente ce îți pun în pericol viața, așa că este esențial care sunt acestea, mai ales ținând cont de faptul că probabil le mănânci în fiecare zi. Dacă îți dorești să nu te mai întrebi constant cât de dăunătoare sunt unele produse pe care le consumi, atunci ai nimerit exact unde trebuie, căci mai jos vei putea descoperi o listă cu unele dintre cele mai periculoase alimente peste care ai putea da.

 

1. Fast Food

Dacă alegi să consumi acest tip de mâncăruri în fiecare zi este foarte posibil ca în decursul anilor, ele să te omoare. Grăsimile și aditivii fac această mâncare să fie absolut nesănătoasă pentru corpul tău. Mărimea porției pe care o consumi nu este normală și corpul tău asimilează o cantitate de grăsimi într-o singură zi pe cât ar trebui să fie asimilată într-o întreagă săptămână. Indiferent ce faci, nu îți mai comanda porții mari de mâncare fast food n fiecare zi!

 

2. Fursecurile ambalate

Gustul lor este absolut delicios, însă nu face greșeala de le mânca zilnic deoarece la un moment dat te vor omorî. Și ele conțin grăsimi care îți dăunează organismului. Dacă te uiți pe ambalajul lor, vei putea vedea că uleiurile hidrogenate reprezintă doar unul dintre ingredientele care te-ar putea ucide. Așa că data viitoare când îți va trece prin minte să cumperi fursecuri, mai bine gândește-te de două ori la asta înainte să o faci.

 

3. Clătitele

Ele fac parte din micul tău dejun zilnic și nu îți poți imagina ziua fără ele. Dacă ai ști că ele îți dăunează sănătății foarte mult, ai putea să renunți la ele? Mix-ul de clătite se află într-o cutie de cele mai multe ori și el, inevitabil conține aceleași grăsimi de care spuneam mai devreme. Dacă vrei să treci peste această problemă, cel mai bine creează-ți propria compoziție de clătite din ingrediente naturale.

 

4. Popcorn

Chiar dacă este vorba despre popcorn-ul făcut la cuptorul cu microunde sau de cel de la cinema, ambele sunt dăunătoare. Popcorn-ul conține o cantitate de grăsimi dublă față de cât ar trebui să consumi zilnic. Dacă îți este poftă, atunci ar trebui să reduci porția la una mică și să nu consumi această gustare zilnic. Popcorn-ul de la cinema conține numeroase calorii, acizi grași, ulei hidrogenat și carbohidrați și asta înainte ca untul să își pună amprenta.

 

5. Alimentele congelate

Există varietate foarte mare a acestor produse, trebuie să recunoaștem asta, însă ele nu sunt deloc benefice pentru tine. Este normal ca la sfârșitul zile să îți dorești o cină rapidă și gustoasă, iar produsele congelate sunt cele de care ai nevoie. Când pui la cuptorul cu microunde aceste mâncăruri, ele devin nesănătoase deoarece aceste microunde procesează nutrienții care au existat inițial.

 

6. Sucul acidulat

Papilele tale gustative iubesc gustul băuturilor carbogazoase, dar probabil că deja știi că ele nu sunt deloc naturale. Fructoza în cantități ridicate și siropul de porumb îți dăunează sănătății și pot duce la apariția numeroaselor probleme. Sucul acidulat se află pe rafturi deoarece este foarte accesibil, dulce și ieftin. Deși el te tentează, este cazul să mai faci o pauză de la el.

 

7. Ketchup-ul

Îl pui peste carne, cartofi prăjiți sau pizza, iar asta doar face ca gustul preparatului să fie mai bun. Ceea ce nu realizezi este că el face ca mâncare să fie extrem de nesănătoasă. Fructoza lui accentuată este un ingredient periculos care îți va afecta metabolismul drastic. Așa că gândește-te mai bine înainte să folosești un astfel de sos.

 

 

7 alimente pe care ar trebui să le EVIȚI dacă vrei să ai un ABDOMEN plat. Al 4-lea este cel mai PERICULOS!

Probabil că toate persoanele care își doresc un abdomen plat au încercat o mulțime de diete și diverse exerciții fizice pentru a-și atinge obiectivul. Chiar dacă fiecare persoană în parte ar trebui să urmeze o anumită dietă, cert este că următoarele alimente trebuie evitate atunci când vrei să ai abdomenul perfect.

 

1.Carnea roșie

Chiar dacă intenția ta este aceea de a mări aportul de proteine și de a menține dieta bogată în carbohidrați, în cazul în care obții proteinele din surse greșite, acestea ar putea determina acumularea de grăsime la nivelul abdomenului. Încearcă să consumi proteine slabe din pește, carne de pui și curcan și să stai departe de carnea roșie.

 

2.Zahărul

Zahărul are o mulțime de efecte negative asupra organismului, așa că nu este de mirare că acesta este asociat cu excesul de grăsime abdominală. Poate fi dificil să elimini complet zahărul, dar înceracă să limitezi cantitatea pe care o consumi zilnic. De asemenea, ar trebui să verifici conținutul alimentelor, pentru că zahărul poate fi regăsit unde te aștepți mai puțin.

 

3.Alcoolul

Deși consumul de alcool poate avea anumite beneficii pentru sănătatea noastră, caloriile din băuturile alcoolice sunt parțial depozitate ca grăsimi abdominale. Cel mai bun lucru pe care îl poți face în acest sens este să eviți pe cât posibil consumul de alcool sau să ai grijă să consumi aceste băuturi cu moderație.

 

4.Mâncarea ambalată

Probabil că știai deja faptul că alimentele ambalate și prelucrate nu sunt benefice din cauza cantităților mari de sodiu și zahăr pe care le conțin. Cu toate astea, există încă un motiv pentru care ar trebui să le eviți: adesea conțin grăsimi trans. Acestea din urmă ajută la prelungirea termenului de valabilitate al alimentelor, dar provoacă, de asemenea, inflamarea și apariția grăsimilor abdominale.

 

5.Carbohidrați rafinați

Este dovedit faptul că acești carbohidrați, care au un nivel scăzut de fibre și o valoare nutrițională redusă, cresc grăsimea abdominală, în timp ce cerealele integrale pot reduce această grăsime.

 

6.Brânzeturi

Pentru că brânza poate conține grăsimi saturate, consumul excesiv va avea ca rezultate depunerea grăsimilor în zona abdominală. În acest sens este recomandat fie să consumi acest aliment cu moderație, fie să compensezi cu alte grăsimi sănătoase, care se regăsesc în somon, ulei și nuci.

 

7.Lactatele

Indiferent dacă ai sau nu intoleranță la lactoză, odată cu trecerea timpului mulți oameni întâmpină dificultăți în digerarea produselor lactate. Acest lucru incomodează digestia și provoacă balonări și gaze. În plus, produsele lactate cu un conținut scăzut de grăsimi pot duce la grăsimi abdominale atunci când sunt consumate în exces.

 

 

Nu trebuie să faci niciodată aceste 5 lucruri după ce mănânci! E foarte periculos!

După ce mănâncă, mulți oameni au tendința să se întindă în pat, fără să știe că aceste 0biceiuri sunt extrem de periculoase pentru sănătate.

Iată 5 lucruri pe care NU trebuie să le faci după ce iei prânzul sau cina:

Fumatul

Mulți oameni știu că fumatul e extrem de periculos pentru sănătate și totuși continuă să fumeze, mai ales după masă. Trebuie să așteptăm câteva ore după ce mâncăm, pentru că fumul de țigară conține nicotină, ceea ce duce la absorbția oxigenului esențial pentru digestie, organismul inhalând substanțele carcinogene mai mult decât de obicei. Dacă fumezi imediat după ce mănânci, e ca și cum ai fuma 10 țigări o dată.

Mănâncă fructe

Fructele se consumă înainte de masă sau pe stomacul gol, din cauza faptului că fructele au nevoie de enzime diferite pentru a fi digerate. Fructele conțin zaharurile naturale care au nevoie de mai mult timp pentru a fi complet absorbite.

Dormitul

Dacă adormi după ce mănânci, te vei trezi balonat și vei avea probleme cu digestia. Oamenii care așteaptă câteva ore după ce mănâncă și abia apoi merg la culcare, riscă mai puțin să facă atac cerebral.

Dușul

Dacă faci  duș imediat după ce mănânci, sângele va curge mai rapid spre membre, ceea ce înseamnă că sistemul tău digestiv va fi afectat.

Băutul ceaiului

Nu bea ceai după cină pentru că ceaiul conține acid tanic care poate interfera cu fierul și proteinele din mâncare. Lasă câteva ore între cina și mâncatul fructelor, fumat și duș!