close

6 obiceiuri zilnice din cauza cărora nu reușești să slăbești. Renunță la ele!

Chiar dacă multe persoane visează să aibă un corp ideal, încercările lor de a slăbi dau mereu greș. Dacă te numeri printre aceste persoane, cel mai probabil faci ceva greșit. Lipsa somnului crește acumularea de calorii cu până la 385 de calorii. Citește în continuare 6 obiceiuri care te împiedică să slăbești și să ajungi la greutatea dorită:

 

 

1. Crezi că dieta te va ajuta să slăbești

Dietele sunt metode temporare pe care le folosești pentru a pierde câteva kilograme. Specialiștii spun că atunci când corpul nostru primește mai puține calorii, metabolismul este încetinit, iar corpul simte că face foamea. Kilogramele pe care le pierzi în timpul unei diete le pui înapoi în decursul a 1 până la 5 ani. Schimbă-ți modul de viață: nu sări peste micul dejun și fă mai multă mișcare.

 

2. Îți place să mănânci sosuri

Sosurile conțin și ele multe calorii. Nu e vorba de uleiul de măsline sau maioneza. Până și unul sănătos, precum humusul conține 177 de calorii la suta de grame. Dacă înmoi legumele în sus, fie el și sănătos, îți anulezi dieta. Atunci când prepari un sos, încadrează-te în cantitatea de calorii permisă de dieta ta.

 

3. Împarți alimentele în 2 categorii: permise și nepermise

Ești la dietă pentru a slăbi, dar, din când în când, mai iei și o gustare pentru că nimeni nu se poate abține de la încă un cubuleț de ciocolată și apoi te simți vinovat că ai făcut-o. Dacă mănânci o singură înghețată nu înseamnă că te vei îngrășa și că ai dat peste cap întreaga dietă. Nu elimina burgerii și înghețatele din dieta ta, dar asigură-te că îi consumi cu moderație.

 

4. Ți-e teamă să nu ți se facă foame

Chiar dacă vedem foamea ca pe un dușman, Acest lucru se întâmplă atunci când corpul tău folosește toate caloriile din mâncare pentru nevoile sale și îți cere mai multe. Dacă ne permitem să ne fie foame e stimulat hormonul de creștere care stimulează reînoirea celulelor, îmbunătățește dieta și circulația sângelui. Vei mânca alimentele cu mai multă poftă atunci când ți-e foame.

 

5. Te rezumi la sucuri și la smoothie-uri

Sucurile și smoothie-urile sunt sănătoase, mai ales dacă sunt preparate în casă. Studiile arată că lichidul produce mai puțină sațietate decât mâncarea solidă, așa că o portocală te va menține sătul o perioadă mai lungă decât un suc, care nu îți va oferi cantitatea de fibre necesare. Un pahar de smoothie conține între 150 și 300 de calorii.

 

6. Înghiți mâncarea extrem de rapid

Chiar dacă nu ai timp să faci mereu asta, trebuie să mesteci bine mâncarea dacă vrei să slăbești. Corpul are nevoie de 20 de minute pentru a înțelege că ești plin. Dacă înghiți mâncarea mai repede decât trebuie acumulezi mai multe calorii decât trebuie înainte de a-ți da seama că e timpul să te oprești. Ia mușcături mici, mestecă bine mâncarea și concentrează-te numai asupra mâncării.