close

6 alimente care îți fac rău, iar tu credeai că sunt sănătate curată

food-clipart-il_fullxfull-726795730_km9q

#1 Iaurtul

Iaurturile degresate sunt extrem de nocive pentru organism. Oamenii trebuie să conştientizeze faptul că nu cantitatea de grăsime, ci conţinutul de zahăr contribuie la îngrăşare. Ideea că produsele degresate fac parte din categoria produselor “sănătoase”, a prins repede la public. Deoarece produsele degresate nu au un gust foarte plăcut, producătorii apelează la conservanţi, aditivi artificiali şi mult zahăr. Tocmai din această cauză, iaurturile sunt adevărate “bombe dulci”, care nu fac altceva decât să vă distrugă sănătatea şi să provoace obezitate, diabet şi chiar atac de cord.

#2 Brânza de vaci

Puţini sunt cei care se îndoiesc de faptul că brânză de vaci este o adevărată sursa de sănătate. Însă, consumul exagerat poate provoca grave probleme de sănătate. Este important să nu consumaţi mai mult de 300 grame pe săptămână. Brânză de vaci este o sursă bogată de proteine, iar consumul exagerat poate duce la afecţiuni ale rinichilor sau a duodenului. Brânză de vaci conţine o bacterie numită escherichia coli (E.Coli), care poate cauza infecţii serioase. Citiţi cu atenţie ambalajul şi fiți atenți la termenul de valabilitate. Acelaşi lucru se aplică şi în cazul altor produse lactate.

Citește și:   Data viitoare, nu vei mai arunca semințele pepenelui verde!

#3 Mierea de albine

Mierea este cunoscută ca fiind o alternativă sănătoasă pentru zahăr. Totuşi, acest lucru nu o face mai puţin periculoasă, deoarece aceasta conţine cantităţi importante de fructoză, glucoză şi zaharoză. Consumul excesiv de fructoză poate provoca grave probleme de sănătate, mai ales în cazul celor care duc un stil de viaţă sedentar. Fructoza este metabolizată în mare parte de către ficat. Consumul exagerat de fructoză poate duce la diverse probleme metabolice, cum ar fi rezistența la insulină şi leptină, care în final duc la obezitate şi diabet.

#4 Uleiul vegetal

Imediat ce mai toată lumea şi-a dat seama de cât de nocive sunt grăsimile ce provin din alimentele de natură animală (carne, unt), a crescut consumul așa numitelor alternative “sănătoase”. Un exemplu în acest sens îl reprezintă consumul exagerat de ulei de floarea soarelui, ulei de răpiță, ulei din seminţe de bumbac, din soia sau porumb. Aceste uleiuri pot conţine substanţe extrem de toxice. Pe lângă asta, acestea conţin acizi graşi omega-3, care deseori pot cauza boli cronice sau chiar cancer.

Citește și:   Lucruri ciudate pe care femeile însărcinate le făceau în trecut!

#5 Cerealele

Cerealele fac parte din categoria alimentelor care dăunează sănătății. Acestea sunt unele dintre cele mai nocive alimente pe care le puteţi mânca. De cele mai multe ori, sunt pline de zahăr şi carbohidraţi rafinaţi. Producătorii adăugă câteva vitamine sintetice, nişte cereale integrale şi le etichetează ca fiind extrem de sănătoase. Nu vă lăsaţi păcăliți de aparenţe. Cerealele conţin o cantitate mare de zahăr. Consumul unei cantităţi semnificative de zahăr nu va face altceva decât să vă crească nivelul zahărului din sânge, veţi avea pofta de dulce toată ziua, veţi avea o senzaţie de foame continuă şi veţi ajunge să mâncaţi tot felul de alimente care îngraşă.

#6 Pieptul de pui

Pieptul de pui este o carne destul de fadă, însă dietetică. Din păcate, consumul de carne de pui are şi câteva dezavantaje. În prezent, carnea de pui pe care o cumpărăm din supermarket-uri este injectată cu fosfaţi, meniţi să crească capacitatea de retenţie a apei în produsele de carne. Carnea de pui poate conţine antibiotice, care pătrund în organism şi distrug flora intestinală, diverse metale grele, pesticide şi hormoni de creştere.

Citește și:   Topește grăsimile imediat consumând ASTA la micul dejun!

Leave a Response