close

5 schimbari inteligente de stil de viata, care te tin departe cancer!

download

Sanatatea se obtine fara mari eforturi si este mult redusa sansa de a experimenta imbolnaviri precum bolile cardiace sau atacurile cerebrale.

1. Mentinerea unei greutati corporale sanatoase
Potrivit catedrei de la departamentul de nutritie al Scolii Harvard de Sanatate Publica, dr. Walter Willet, obezitatea este acum responsabila pentru mai multe cazuri de cancer decat fumatul. Cum? Nivelul cronic inalt de insulina din fluxul sanguin al supraponderalilor ofera carburant pentru cresterea tumorilor. Societatea Americana de Cancer citeaza faptul ca a fi obez sau supraponderat reprezinta 20% dintre decesele cauzate de cancer la femei si 14% la barbati.

2. Renunta la carbohidratii rafinati

Printre cei 75 de milioane de americani cu nivel cronic inalt de insulina sunt unii care nu sunt nici supraponderali, nici obezi. Pentru a va potoli temerile ca aveti sau dezvoltati afectiunea, cea mai bina solutie este sa micsorati/eliminati sursele de zahar si amidon rafinat din dieta, inclusiv bauturile carbogazoase, sucurile de fructe, painea alba si dulciurile comerciale si junk food-ul (mancarurile si alimentele procesate de gen fast-food). Inlocuiti bauturile carbogazoase si sucurile de fructe cu apa, sucuri vegetale si ceai; in locul painii albe, alegeti-o pe cea integrala. Incercati sa mancati fructe in loc de batoane sau deserturi dulci, si experimentati dulciuri de casa folosind stevie non-calorica sau alti indulcitori blanzi.

Citește și:   Remediu natural pentru INSOMNII care te va face să adormi într-un MINUT

3. Supravegheati-va consumul de alcool

Pentru cei cu risc de boli cardiace, delectarea cu alcool, chiar si in cantitati moderate, are efecte periculoase. Pentru femei,  consumul de alcool este corelat cu riscul de cancer la san: cu cat mai mult alcool bea o femeie, cu atat este mai inalt riscul.

4. Reducerea cantitatii de carne rosie

Carnurile rosii, inclusiv mielul, porcul si vita, sunt toate interziceri dietare: mancatul acestor carnuri de cinci ori pe saptamana s-a aratat a spori riscul de cancer la colon cu 30%. Carnurile procesate precum carnatii si hot-dogul provoaca un rau similar. Daca ai nevoie de un motiv temeinic sa renunti la carne, ia in considerare ca vegetarienii au risc cu 40% mai redus de cancer, ceea ce este probabil datorat lipsei de carne din dieta lor si ratelor mai scazute de obezitate. Proteina vegetala are surse variate si includ nucile, semintele, leguminoasele, legumele si multe vegetale.
images

5. Mananca mai multe crucifere

Citește și:   Vești bune! Berea are beneficii neașteptate pentru sănătate!

Mancatul a o portie de crucifere pe zi s-a aratat ca reduce riscul de dezvoltare a cancerului la san cu un procent uimitor de 50%, prin actiunea compusului ITC. Printre multele beneficii de sanatate ale aceste categorii de vegetale, care include broccoli, varza, macrisul, ridichiile si altele, sunt detoxificarea cancerigenelor, prevenirea deteriorarii ADN-ului, si reducerea inflamatiilor.

Prevenirea cancerului nu inseamna reguli complexe, ci practici de sanatate dictate de bunul simit. Mancatul unei diete echilibrate, bogate in alimente nutritive, punerea in miscare a corpului tau si evitarea relelor evidente precum junk food-ul si tigarile, toate acestea te conduc pe calea unei bunastari fizice pe termen lung.

 

Leave a Response