close

5 poziții pentru a combate STRESUL în doar 2 MINUTE!

3

Amy Cuddy este un psiholog social care afirmă că gesturile pe care le facem îi determină pe oameni să își facă anumite impresii despre noi. Dar mai mult decât atât, gesturile și comportamentul non-verbal al corpului nostru afectează și încrederea în sine pe care fiecare persoană o are.

Acestea sunt pozițiile care te vor ajuta să combați stresul în doar 2 minute! Adoptă-le în fiecare zi, și vei avea mai mult succes decât ți-ai imaginat!

1. Stai relaxată la birou.

Limbajul corpului influențează atât de multe aspecte din viața noastră, cum ar fi interviurile pentru job, promovările sau vorbitul în public. Gesturile și pozițiile ne influențează, de asemenea, și mintea. Atunci când vor să arate mai multă putere, animalele tind să ocupe mai mult spațiu în jurul lor. La fel se întâmplă și cu oamenii: fac gesturi deschise atunci când se simt încrezători și se închid atunci când se simt neajutorați.

Citește și:   Atentie! Usturoiul importat din China este înălbit și plin de chimicale

2. Ține mereu brațele deschise

Mintea influențează și corpul nostru. Oamenii optimiști sunt mai puternici și încrezători în sine, își asumă riscuri mai des, și nu se îndoiesc că vor câștiga. Oamenii puternici au un nivel ridicat de testosteron (hormonul responsabil cu conducerea), și un nivel scăzut de cortizol (hormonul responsabil cu stresul). Acest lucru înseamnă că sunt mai rezistenți la stres.

3. Fii degajată atunci când stai pe scaun

Amy Cuddy a efectuat două experimente la care au luat parte un grup mare de persoane. În primul experiment, oamenii  au adoptat poziții de putere, iar în celălalt, poziții lipsite de putere. Primul experiment a demonstrat că pozițiile de putere ridică nivelul de testosteron cu 20% și reduce cortizolul cu 25%. Pe de altă parte, experimentul a arătat că angajatorii tind să aleagă candidații care au adoptat poziții de putere înainte de interviu.

4. Ține mâinile în șolduri

Putem folosi aceste poziții și în viața reală? Absolut! Amy Cuddy ne sfătuiește ca înainte de o întâlnire importantă sau oricând trecem printr-o situație stresantă, să facem următorul lucru: trebuie să ne luăm câteva clipe pentru a sta puțin singuri (îmtr-o baie, în lift, într-o cameră goală) și să adoptăm o poziție de putere timp de 2 minute. În aceste 2 minute, corpul nostru se va relaxa, creierul va înregistra mesajul corpului, nivelul de cortizol va scădea, iar noi ne vom simți mult mai încrezători să dăm piept cu situația sau persoana care ne „înspăimântă”. 

5. Ține mâinile după cap

Citește și:   Verifici cu atenție aceste produse înainte de a le consuma? Dacă nu, te sfătuiesc să o faci ACUM!

Corpul nostru ne schimbă conștiința, conștiința ne schimbă comportamentul, iar comportamentul nostru poate influența rezultatul unei situații (stresante) importante pentru noi. Amintiți-vă aceste lucruri și veți avea de câștigat din absolut orice bătălie cu stresul!