close

5 exerciții pentru abdoment plat și talie subțire pe care le poți face fără să te ridici de pe scaun

Ca să ai corpul pregătit pentru sezonul estival e nevoie ca să îți forțezi corpul să ajungi la sală și să te ții de exercițiile fizice. Dar uneori mai ales în zilele noastre oamenii pur și simplu nu au timp să ajungă să își facă setul de exerciții. Dar chiar și în acest caz există diverse soluții. Te poți antrena și fără să te ridici de pe scaun. Acest exerciții vor fi utile mai ales pentru talie și pentru abdomen.

1. Încălzirea
Exercițiul acesta te va face să-ți încălzești mușchii. Chiar și pentru un antrenament de 5 minute trebuie să te pregătești corespunzător. Stai pe marginea scaunului cu mâinile pe genunchi. Apleacă-te ușor pe spate și încordează-ți mușchii abdomenului. Nu te lăsa cu toată greutatea pe spate. Și revino în poziția inițială. Repetă de cel puțin 10 ori exercițiul.

2. Rotații pentru mușchii abdominali
Acest exercițiu ne subțiază talia. Stai în poziția inițală. Și învârtă-te echiibrat în stânga și în dreapta. În tot acest timp nu trebuie să-ți miști picioarele și coapsele. Încearcă să stai în fiecare direcție măcar 3 secunde. Repetă de 10 ori pentru fiecare parte mișcarea.

3. Aplecări în față
Acest gen de exercițiu nu este cu nimic mai rău decât varianta clasică pentru că îți pune în mișcare mușchii din fața abdomenului. Pune mâinile la spate, cu degetele încrucișate. Foarte atent apleacă-te în față apoi revino în poziția inițială. Nu folosi mâinile nicidecum. Repetă exercițiul de 15 ori.

4. Adu-ți genunchii la piept
Acest exercițiu îți lucrează mai multe grupe de mușchi simultan. Stai pe scaun așa cât să fii relaxat. Îndoaie din genunchi un picior și ține-l timp de 3 secunde cu ambele mâini lângă piept. După aceea revino în poziția de la început. Pentru fiecare picior se recomandă 15 repetări.

5. Foarfecele
Stai cu spatele lipit de scaun. Întinde și încordează picioarele cât de mult poți ca să le unești și să le separi după aceea, imitând o pereche de foarfece.