close

13 moduri în care poți renunța pentru totdeauna la băuturile carbogazoase

coca_cola

Știi că sucurile acidulate nu sunt bune pentru sănătate, dar nu le poți rezista. Gustul duce, acidul plăcut și energia pe care ți-o dau te fac să alegi băuturile carbogazoase atunci când îți este sete sau când vrei să bei ceva după cină.

Cel mai mare risc al băuturilor carbogazoase sunt caloriile care provin în totalitate din adăugarea zaharului și lipsa vitaminelor și mineralelor. Iată câteva moduri de a face renunțarea la băuturile carbogazoase, mai ușoară.

  • renunță la ele treptat – mai întâi bea una pe zi, iar după două săptămâni bea doar 3 pe săptămână. Vei avea timp să te obișnuiești.
  • combină-le cu apă – vei bea mai puțin suc și te vei hidrata mai bine.
  • calculează caloriile – o doză de băutură carbogazoasă conține 140 de calorii, iar o sticlă de 500 ml, conține 240 de calorii
  • calculează de câte exerciții fizice vei avea nevoie ca să elimini caloriile
  • consumă ceai neîndulcit – ai nevoie de cafeină dimineața dar nu ești un fan al cafelei? consuma ceai neîndulcit
coca_cola
  • bea un pahar cu apă înainte -atunci când simți nevoia să bei un suc acidulat, bea un pahar cu apă înainte pentru a-ți potoli setea.
  • bea apă carbogazoasă – dacă de carbonatare îți este poftă, bea apă minerală.
  • fă apa mai plăcută adăugând anumite fructe sau arome – lămâie, portocale, mentă sau felii de castraveți.
  • bea băuturi fără cafeină – dacă nu ești gata să renunți la băuturile carbogazoase, încearcă să le consumi pe cele ce nu conțin cafeină.
  • ferește-te de situațiile în care simți nevoia să bei băuturi carbogazoase – la birou sau la restaurant. Stai departe de automatul de băuturi de la birou.
  • nu mai consuma deloc sucuri acidulate două săptămâni pe lună. Îți va fi mai ușor să renunți de tot la ele.
  • consumă numai la ocazii speciale
  • caută mărcile care conțin mai puține ingrediente artificiale.
Citește și:   Corpul îți va da aceste semne dacă nu bei suficientă apă

Leave a Response