close

10 semne că nu bei suficientă apă! Citește acum!

14-signs-you-are-not-drinking-enough-water-read-now

Apa reprezintă două treimi din greutatea noastră corporală, iar o persoană nu poate supraviețui mai mult de câteva zile fără apă. Fiecare celulă, organ și țesut din organism depinde de apă.

Beneficiile consumului de apă:

  • echilibrează fluidele corpului
  • reglează și menține temperatura corporală
  • ajută la eliminarea toxinelor
  • ajută digestia
  • controlează consumul de calorii
  • menține pielea hidratată și tânără
  • lubrifiază ochii și articulațiile

Deshidratarea împiedică buna funcționare a corpului, deoarece cauzează dezechilibrul electroliților. Totuși, numeroase persoane nu cunosc cele mai importante simptome ale deshidratării. Lipsa apei poate duce la o mulțime de probleme de sănătate, de la căderea părului, la tensiunea arterială crescută.

Principalele semne ale deshidratării:

  • dureri de cap și amețeli
  • confuzie
  • ochi uscați
  • respirație urât mirositoare sau gură uscată
  • constipație și dificultăți la urinare
  • oboseala
  • buze uscate și crăpate
  • ritm cardiac accelerat
  • scăderea masei musculare
  • îmbătrânire prematură

Cea mai bună modalitate de a preveni deshidratarea este de a consuma cel puțin 2 litri de apă zilnic. Evită băuturile cu mult zahăr și multă cafeină.

Citește și:   Corpul îți va da aceste semne dacă nu bei suficientă apă

Dacă cineva este deshidratat, lichidele pot fi introduse în corp intravenos, iar deshidratarea slabă poate fi tratată cu consumul de apă. Apa este absorbită și prin piele, deci aplicarea de prosoape umede pe piele poate ușura simptomele. Este important să observi semnele deshidratării din timp, înainte de a deveni severă.

Leave a Response