close

10 alimente care desfundă arterele și te protejeaza de infarct NATURAL

1

Chiar dacă există sucuri, smoothiuri, și multe alte băuturi de detoxifiere, nimic nu compensează ce a lăsat natura pentru noi.

Aici ai 10 alimente care te ajută să îți desfunzi arterele și au grijă de inima ta!

1. Avocado

shutterstock_263066297

Înlocuiește maioneza din burgerul tău cu avocado! Studiile au arătat că consumul zilnic de avocado rezulta în scăderea colesterolului!

2. Sparanghel

Sparanghelul este un aliment natural de  curățare a arterelor. Ajută la scăderea nivelului colesterolului și previne cheagurile de sânge.  Leguma este plină de fibre, minerale și vitamine (K,B1,B2,C,E).

3. Rodie

shutterstock_342738881

Rodia este un fruct interesant și plin de  fitochimicale care au rol de antioxidanți pentru a proteja arterele împotriva distrugerilor. Sucul de rodie stimuleaza producția de oxizi nitrici, care ajuta la circulația sângelui prin arterele curate!

4. Brocoli

Brocoliul este bogat în vitamina K și fibre ce ajută la scăderea nivelului tensiunii arteriale și a colesterolului.

5. Turmeric

shutterstock_273715592

Acest condiment este un anti-inflamator puternic. Ajută la calmarea inflamațiilor care duc, în majoritatea cazurilor, la arteroscleroza – întărirea arterelor. Adăugând turmeric în dieta ta poți reduce șansele de a face cheaguri în sânge!

Citește și:   Cum arată lumea în concepția celor care nu percep culorile - VIDEO fascinant

6. Curmalul japonez

Curmalul japonez este încărcat de antioxidanți ce reduc nivelul triglyceridelor! Sunt o sursă minunată de fibre, care ajută la regularizarea tensiunii și la păstrarea arterelor curate!

7. Spirulină

shutterstock_369125939

Deși poate părea ciudat, această algă albastru-verzuie ajută la echilibrarea nivelului lipidelor din sânge. Este o sursă de proteine li conține amino acizii esențiali pentru corp. Spirulina ajuta la relaxarea pereților arterelor și stabilizează presiunea sângelui și balansează nivelul de grăsime din sânge.

8. Scorțișoară

Condimentul delicios ajută la diminuarea nivelului colesterolului și previne acumularea viitoare de grăsimi. Scorțișoara este plină de antioxidanți care ajută sistemul cardiovascular protejând sângele de la oxidare. Adaugă puțină scorțișoară în cafea dimineața și urmărește rezultatele!

9. Afine

shutterstock_158420861

Afinele sunt alt aliment plin de antioxidanți care pot reduce colesterolul! În fapt, consumul regular de suc de afine poate reduce riscul general de infarct cu până la 40%!

10. Ceai verde

Ceaiul verde conține un nivel înalt de substanțe ce scad  nivelul de absorbție a colesterolului în corp! Dacă bei o cană de ceai verde pe zi, poți să îți îmbunătățești nivelul lipidelor în corp și să reduci riscul de a avea artere înfundate. Ceaiul verde oferă metabolismului un impuls natural, care ajută în pierderea în greutate și susține sănătatea sistemului cardiovascular!

Citește și:   UTIL! Valabilitatea unei trimiteri la medic, tradusă pe limba omului.

 

Leave a Response