close

Pregătește-ți corpul pentru vară cu 7 trucuri de frumusețe speciale. Vei fi într-o formă ideală!

Vara e în sfârșit pe drum iar acest lucru înseamnă costume de baie, picioare și brațe goale. În timpul iernii, tindem să mâncăm mai mult și să nu respectăm rutina dietei. Cercetătorii britanici au descoperit luăm în greutate în timpul anotimpului rece pentru că face parte din instinctul nostru de supraviețuire moștenit de la strămoșii noștri. Iată câteva trucuri care te vor ajuta să ai corpul ideal pentru vară:

 

1. Pielea de pe față

Iarna, pielea de pe față e mai vulnerabilă. E afectată de îngheț, vânturi și schimbările de temperatură. Vara, îngrijește-ți pielea și uită de scruburile intensive care îți afectează pielea deja vătămată. Pentru a curăța tenul gras, folosește decoturi de albăstrea, pătrunjel sau rozmarin. Pentru pielea uscată e indicat un decot de mușețel.

 

2. Pielea de pe corp

Temperaturile scăzute și încălzirea interioară ne face pielea uscată și deshidratată. Hidratează-ți mereu pielea atunci când porți fuste, rochii și pantaloni scurți. Uleiul de cocos e ideal pentru hidratare.

 

3. Linia bikini-ului

Rade-te cu ceară în zona respectivă pentru a scăpa de părul nedorit, dar ai grijă, pot apărea mâncărimi atunci când părul începe să crească. Te poți rade o dată la 1 sau 2 luni în funcție de viteza de creștere a părului. Pentru a scăpa de zonele închise, hidratează-te mereu după ce faci duș.

 

4. Axilă

Dacă vrei ca această zonă să fie mai deschisă, iar părul să crească mai încet, încearcă această cremă de albire făcută în casă: amestecă lingurițe de pudră de curcumă, una de bicarbonat de sodiu, 3 lingurițe de miere și sucul de la o jumătate de lămâie. Aplică și lasă amestecul să se usuce 20 de minute. Apoi spală-te și hidratează-ți pielea.

 

5. Dietă

Exercițiile nu sunt suficiente pentru un corp de vis, trebuie asociate și cu o dietă corespunzătoare. Asigură-te că bei o cantitate suficientă de apă, se recomandă să bei cel puțin jumătate din cantitatea ta corporală în fiecare zi. Crește consumul de diuretice naturale precum castraveți, lămâie și ceai verde. Scade cantitatea de carbohidrați, adică mai puține paste și pâine.

 

6. Încearcă să îți apreciezi mai mult corpul

Fiecare persoană e nesigură cu privire la propriul corp și nimeni nu e perfect. Apreciază ceea ce ai și fii recunoscătoare pentru lucrurile pe care ți le oferă corpul tău. Acceptă-te din punct de vedere fizic și emoțional și nu te mai concentra doar asupra defectelor tale.

 

7. Abdomen plat

Unul dintre cele mai eficiente exerciții este cel cu mingea pentru gimnastică. Așează-te pe spate, cu picioarele drepte și pune brațele sub cap. Începe prin a ține mingea deasupra capului. Ține-o deasupra pieptului și ridică picioarele înspre minge. Pune mingea între glezne și adu-o înapoi pe podea în timp ce ții picioarele drepte. Repetă exercițiul de 10, 12 ori.