close

Mănâncă pe săturate fără să te îngrași! – 12 alimente pe care poți să le mănânci oricând fără să iei în greutate

Chiar dacă ții foarte mult la silueta ta, există alimente pe care le poți consuma fără să-ți impui limite.

Sunt bogate în fibre și au puține calorii, așa că te vei sătura fără să te îngrași. Iată o listă cu 12 alimente pe care le poți consuma oricând, chiar și atunci când ești la dietă:

 

1. Popcorn

Dacă prăjești popcornul fără unt sau zahăr și adaugi, eventual, doar un pic de sare, poți să-l mănânci fără probleme. În consecință, o porție are doar 31 de calorii.

 

2. Țelină

Tulpina de țelină conține 95% apă. Te ajută să scapi de kilogramele în plus și au un efect diuretic care contribuie la detoxifierea corpului tău.

 

3. Vânătă

O porție de vinete la grătar sau coapte fără ulei conține 24 de calorii, așa că poți oricând să consumi vinete aromate pe săturate fără să-ți faci griji că vei lua în greutate.

 

4. Portocale, grepfrut și mandarine

Nu se recomandă să consumi o cantitate mare de fructe dacă vrei să slăbești, dar citricele sunt excepția de la regulă. Sunt bogate în substanțe precum fibre, flavonoide și vitamina C.

Îți dau senzația de sațietate, te ajută cu digestia, ficatul și pielea și contribuie la menținerea sănătății tale generale.

 

5. Pepenele galben și roșu

O felie conține 60 sau 70 de calorii, așa că poți consuma pepene după pofta inimii. Aceste fructe ajută corpul să elimine lichidele în exces și îți dau o senzație puternică de sațietate.

 

6. Alge

Algele precum laminaria sunt o sursă bogată de iod. Acestea contribuie la funcționarea normală a tiroidei, mențin hormonii la niveluri normale și te ajută să nu te îngrași.

 

7. Dovlecei zucchini

O porție de zucchini conține aproximativ 42 de calorii. Echilibrează raportul dintre sare și apă din organism, îmbunătățește funcția intestinală și pot scădea cu succes nivelul de energie care se găsește în felurile principale.

 

8. Castravete

Cei care își doresc să slăbească trebuie să consume neapărat castravete. Combate acumularea grăsimii și te menține slabă fără să-ți dăuneze.

 

9. Sfeclă

Sfeclele conțin o cantitate mare de nutrienți, cum ar fi manganul. Contribuie la arderea grăsimilor, mențin fermitatea mușchilor și echilibrează cantitatea de zahăr din sânge. O porție normală conține în jur de 40 de calorii.

 

10. Ouă

Poți să consumi ouă la orice oră din zi, chiar și noaptea, fără să stai cu frica că te îngrași. Se recomandă ouăle fierte, și nu cele prăjite.

 

11. Ananas

Acest fruct extrem de delicious este amicul tuturor persoanelor care își doresc să slăbească. Ananasul conține bromelaină ajută la eliminarea activă a grăsimilor și contribuie la metabolizarea proteinelor.

 

12. Mere și prune

Un măr conține doar 50 de calorii. Îți dă senzația de sațietate și echilibrează digestia. Prunele sunt bogate în vitamina C și potasiu, care mențin sănătoase inima și vasele de sânge.