Cele mai bune soluții pentru CREȘTEREA rapidă a unui păr SĂNĂTOS. Nu o rata pe a 7-a!

Eforturile pe care femeile le depun pentru a avea un păr lung și sănătos sunt o adevărată bătaie de cap. De fapt, nu doar femeile, ci și bărbații se confruntă cu această problemă, mai ales pentru că în ziua de azi tot mai multe persoane au probleme cu pierderea părului.

 

Mulți oameni cred că toate problemele legate de înfrumusețare se pot rezolva la un salon, dar există o mulțime de alte soluții. Ar trebui să știi că s-au descoperit și metode naturale prin care putem gestiona aceste situații, iar pe cele mai eficiente dintre ele le poți găsi mai jos:

 

1.Vitamina C

Aceasta este una dintre vitaminele care îți ajută părul să devină mai puternic, prin îmbunătățirea calității acestuia. Guava, broccoli, căpșunile și portocalele sunt doar câteva dintre alimentele care conțin această vitamină. Drept urmare, ai grijă să adaugi în dieta ta vitamina C.

 

2.Lasă biotina să crească

Biotina este o substanță solubilă în apă, care poate ajuta părul să crească sănătos într-un timp relativ scurt. Pentru a obține biotina de care ai nevoie, este recomandat să consumi nuci, orez brun și ovăz.

 

3.Producția de cheratină

Cheratina este una dintre proteinele prezente în păr și trebuie menținută în cantități corespunzătoare. Mâncarea care conține surse de sulf (metilsulfonilmetan) poate fi considerată cea mai bună alternativă. Legumele crude cum ar fi sparanghelul sau sfecla sunt alimentele pe care ar trebui să le adaugi în dieta ta pentru a obține rezultatele pe care ți le dorești.

 

4.Fier

Acesta este un alt nutrient esențial pentru creșterea unui păr sănătos și puternic. Caju-ul, fructele de pădure și legumele cu frunze verzi sunt alimente considerate necesare dietei tale zilnice în cazul în care îți dorești ca părul tău să crească în mod constant.

 

5.Mineralele

Zincul este unul dintre mineralele importante pentru menținerea aspectului sănătos al părului. Semințele de dovleac, semințele de susan și nucile caju sunt o sursă bogată de zinc.

 

6.Gestionează nivelul tiroidian

Hipotiroidismul poate duce la slăbirea și subțierea firelor de păr, motiv pentru care este foarte important să adaugi în dieta ta alimente precum algele kombu. Adăugând acest tip de alimente în meniul zilnic vei reuși să gestionezi nivelul tiroidian.

 

7.Vitamina E

Lipsa vitaminei E poate face ca părul să fie foarte sensibil sau foarte aspru. Drept urmare, dacă începi să consumi alimente care sunt bogate în această vitamină, ai putea lupta împotriva acestor efecte. Alimentele precum migdalele, spanacul și măslinele sunt doar câteva dintre cele care conțin această vitamină.

 

8.Rozmarinul

Mai exact, uleiul de rozmarin este cel care poate menține circulația activă la nivelul scalpului, astfel încât părul tău să fie sănătos.

Posturi similare

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *