close

Află înlocuitorii IEFTINI pentru alimentele scumpe

woman_eating_salmon_53582100

Superalimentele sunt pe val, nutriţioniştii le recomandă, vedetele le consumă… singura problemă este că preţul lor este destul de piperat – Iată alternativele ieftine pentru superalimentele scumpe!

Varza kale -> broccoli

Varza kale este extrem de populară pentru calităţile sale nutritive, însă şi preţul ei este extrem de ridicat. Ceea ce nu ştiai însă este că şi broccoli este bogat în aceeaşi nutrienţi (caciu, fier, magneziu, vitamina A, vitamina B6 şi fibre), însă este mult mai ieftin.

Seminţe de chia -> susan

Seminţele de chia sunt bogate în acizi graşi omega-3, calciu, fier, zinc şi magneziu, la fel ca şi seminţele de susan, care sunt mult mai ieftine.

Goji -> zmeură

Fructele goji sunt ridicate în slăvi în ultimul timp, însă zmeura este cel puţin la fel de sănătoasă şi, totodată, mai accesibilă din punct de vedere al preţului.

Quinoa -> linte

Ambele sunt bogate în carbohidraţi şi calorii, fiind alimente importante în dieta vegetariană. Cu toate că preţul pentru quinoa este mai mare, o cană de linte conţine 16 g de fibre, în timp ce una de quinoa are un conţinut mult mai mic, de numai 5 g.

Citește și:   Modificări ale corpului extreme, care încă se practică în lume

Somon -> macrou

Macroul are un conţinut la fel de ridicat de acizi graşi omega-3 ca şi somonul, dar este şi mai ieftin.

sursa

Leave a Response