close

7 trucuri simple pentru o formă fizică de invidiat

Să găsești propriul stil de slăbire care să ți se potrivească și să nu îți afecteze sănătatea poate fi destul de greu. De cele mai multe ori vei găsi metode eficiente la prima vedere, dar care nu te vor ajuta pe termen lung. Dacă nu ești foarte atent poți să-ți faci mai mult rău decât bine. Dar există și variante mai puțin periculoase.

1. Ai grijă cât timp mânânci la fiecare masă
Ar trebui să mănânci mai puțin la cina pentru ca să poți avea un mic dejun copios. Și în plus această alegere este foarte sănătoasă. Pentru că dimineața este acea parte a zilei în care poți mânca cele mai bune alimente pentru organismul tău.

2. Nu ronțăi înainte să mergi la somn
Dacă obișnuiești să te culci la 10 ai grijă ca utima ta masă consistentă să fie la cel târziu 8. Dacă ți se face foame mai bine bea niște apă sau în cel mai rău caz mănâncă niște legume fără calorii.

3. Oprește-te puțin atunci când ai mâncat jumătate din cantitate
Uneori nu poți ști dacă te-ai săturat sau nu. Când ai mâncat o bună parte din alimente oprește-te ca să vezi dacă mai simți nevoie să mai mănânci. Așa poți evita mâncatul în exces.

4. Gătește mai mult și separă toată cantitatea în porții mai mici
Atunci când nu ai foarte mult timp la dispoziție va trbui pur și simplu să pui la încâlzit ceea ce deja este pregătit. În plus nici nu vei pierde timp să te gândești ce mai mănânci.

5. Dacă ți se face foame bea niște apă rece
Uneori ni se face doar sete, nu chiar foame. Dacă bei apă rece corpul tău va arde și mai multe calorii doar ca să încălzească apa prea greu de băut.

6. Nu purta haine largi
Pentru că acestea îți vor da senzația de comoditate. Ia în schimb niște lucruri mai strâmte ca să nu nu uiți că ai de dus o luptă cu kilogramele.

7. Trebuie să îți știi limitele
Ca să nu depășești niciun prag care să-ți pună sănătatea în pericol trebuie să știi cât de departe ești gata să mergi cu slabitul.