close

6 trucuri rapide care să te ajute să scapi de kilogramele în plus dacă îți este lene să faci exerciții fizice

Cei mai mulți dintre noi își doresc să fie cât mai slabi și mai atletici, dar cele mai multe dintre diete sunt adevărate torturi și efectul lor dispare rapid după ce revii la dieta ta obișnuită. În afară de asta, din cauza ritmului din viețile noastre și de la serviciu, ne este foarte greu să găsim timp să mai facem și exerciții fizice.

 

Dar nu este nevoie să disperi; noi ne-am informat și ne-am documentat pentru a descoperi câteva trucuri care să te ajute să scapi de câteva kilograme bune, fără să ai nevoie de diete, exerciții sau alte eforturi. Doar aruncă-ți privirea peste lista de mai jos și pune în aplicare cât mai repede sfaturile pe care ți le vom da.

 

1. Nu uita să bei apă

Probabil că știai deja că apa înseamnă viață, dar sigur habar nu aveai cât de mult îți poate ajuta ea metabolismul dacă o bei în momentele potrivite. Este cel mai bine să bei 1-2 pahare de apă cu 30 de minute înainte de fiecare masă.

 

În acest mod, procesele tale metabolice vor putea începe, iar stomacul tău va fi deja parțial plin, ajutându-te să mănânci mai puțin. Regimul hidratării de asemenea te va face să ai mai puține pofte în ceea ce privește dulciurile.

 

2. Fii atent la mâncarea ta

Fă din mese un mic ritual personal și vei vedea că asta nu îți va ocupa foarte mult timp. Stai la masă, nu te grăbi, nu face mai multe lucruri deodată, nu te gândi la probleme, nu te uita la TV și nu vorbi la telefon. În acest mod vei putea savura mult mai bine mâncarea și astfel, vei mânc mai puțin; mănâncă pe cât de încet poți.

 

3. Folosește o farfurie mai mică și bețișoare chinezești

Pentru a evita să te gândești prea mult la mărime porției tale, ia o farfurie mai mică și mănâncă doar atât cât poate încăpea în acea farfurie. Atunci când folosești bețișoare chinezești, vei mânca mai încet și asta te va ajuta să te simți sătul cu mai puțină mâncare.

Dacă ai probleme cu bețișoarele chinezești, doar folosește o linguriță mai mică în mâna cu care nu mănânci de obicei.

 

4. Dormi mai mult

Aceasta nu este o glumă; acum ai scuza perfectă pentru a sta în pat mai mult deoarece ea face parte din dieta ta. Pe lângă asta, o noapte de somn odihnitor are un impact pozitiv foarte mare asupra metabolismului tău și asupra nivelului tău de hormoni care te ajută să fii slab.

Și nu prea faci mai nimic în timp ce dormi, dar corpul tău ajunge să ardă în fiecare oră aproximativ 50-100 de calorii.

 

5. Dormi la o temperatură joasă

Tot ceea ce trebuie să faci este să îți dai caloriferele mai încet sau să deschizi geamul. Cercetările Institutului Național de Sănătate spun că somnul la o temperatură de 19°C îți ajută corpul să scape de calorii deoarece el le arde pentru a-ți menține temperatura corpului.

 

6. Adaugă în dieta ta câteva produse care să ardă grăsimile

Nu trebuie să renunți la alimentele tale preferate; doar diversifică-ți meniul și adaugă somon, ouă, nuci, ulei de măsline și ceai verde. Astfel, metabolismul tău va fi îmbunătățit și vei arde calorii mai ușor.