close

6 POZIȚII care te vor ajuta să ADORMI instantaneu

Puțini dintre noi reușesc să adoarmă imediat ce se așază în pat. Din fericire, există exerciții care îți vor ajuta sistemul nervos să se calmeze, să scape de stres și să relaxeze în câteva secunde.

Am găsit șase poziții de yoga după care vei dormi ca un bebeluș.

1. Picioarele pe perete

Cum să o faci: Întinde-te cu fața spre perete și pune o pernă sub talie. Ridică-ți picioarele astfel încât călcâiele și genunchii să fie aliniați, iar mâinile să fie întinse pe lângă corp. Stai în această poziție timp de două minute.

2. Pe burtă

Cum să o faci: Pune o pernă sub stomacul tău și așază-te pe ea ținându-ți mâinile strânse la spate. Inspiră adânc și întinde-ți spatele și degetele de la picioare încercând să îți atingi călcâiele cu mâinile. Apoi reîntoarce-te la poziția inițială expirând.

Repetă acest exercițiu de 5-10 ori, abia apoi nu trebuie să îți mai ții mâinile prinse la spate.

3. Picioarele într-un unghi larg

Cum să o faci: Stai în pat cu picioarele depărtate punând o pernă în fața ta. Îndreaptă-ți spatele și inspiră cât de adânc poți. Apoi, expiră încet și întinde-ți brațele în față întinzându-te pe pernă.

În această poziție, inspiră și expiră de zece ori și apoi întinde-te în pat.

4. Picioarele împreunate

Cum să o faci: Stai pe spate peste o pernă și conectează-ți picioarele și depărtează-ți genunchii în lateral. Mâinile tale sunt relaxate și întinse pe lângă corp, cu palmele în sus. Respiră adânc și constant. Stai în această poziție pentru trei minute.

5. Întoarceri când ești întins

Cum să o faci: Stând pe spate, îndoaie-ți genunchii și apropie-i. Ușor, întoarce-i în lateral, ținându-i cu mâinile. Stai în această poziție timp de un minut, apoi schimbă partea. Repetă de două ori pentru fiecare parte.

6. Pe spate

Cum să o faci: Stai pe spate deasupra unei perne. Depărtează-ți picioarele puțin și ține-ți mâinile pe lângă cu corp cu palmele în sus. Ai grijă ca spatele tău și capul să fie în linie dreaptă. Inspiră adânc de trei ori și expiră pe nas. Apoi respiră normal de patru ori. Deja ar trebui să te simți adormit și în curând vei avea un somn adânc.

 

CITEȘTE ÎN CONTINUARE:

8 poziții de somn pe care cuplurile nu ar trebui să le utilizeze în pat

Poziția ta din timpul somnului joacă un rol important în a te menține în formă și în a-ți menține mintea fără stres. Acest lucru se face prin reducerea stresului mental și fizic. Dacă nu dormi corect, atunci corpul tău nu se va putea odihni. Poziția din timpul somnului cu partenerul tău este de asemenea importantă. Prin urmare, trebuie să îți amintești pozițiile incorecte.

Ceea ce îți imaginezi este departe de realitate, dar încă poți face schimbări.

1.  Această poziție de somn va provoca un somn neplăcut partenerului tău.

 

2. Blocarea capului – Nu ai de unde să știi ce faci în timpul somnului.

 

Aici, cheia este ca mâna stângă să fie relaxată, cea care se află pe umărul partenerului. Să sperăm că tipul blond nu are coșmaruri, altfel lucrurile ar deveni puțin tensionate.

3. Poziția BOA – Fără să-ți dai seama, o să-i oprești oxigenul partenerului.

 

Cea mai mare problema la această poziție este că o să ai picioarele prinse între ale partenerului sau o să-ți amorțească mâna pe care trebuie să o tragi apoi de sub partener ca pe o bucată de carne.

4. Poziția fugarului  – Ar trebui să rămâi pe partea ta. Aceasta este una dintre problemele cu care se confruntă partenerii.

5. Lipitoarea păroasă –  Nu îți lăsa animalele de companie să facă ce vor în pat.

Dacă ai animale de companie, ar fi ideal ca în timpul nopții să nu le lași în aceeași cameră cu tine și partenerul tău. Chiar dacă tu te-ai obișnuit să dormi cu ele, pentru partenerul tău poate fi deranjant.

6. Ar trebui să eviți să-ți pui picioarele reci pe spatele partenerului.

Chiar dacă este frig afară și cu atât mai mult în timpul nopții, nu trebuie să-ți pui picioarele reci pe spatele partenerului. Acest lucru îi poate provoca disconfort și nu se va putea odihni suficient.

7. Acest lucru nu este bun deloc.

Se întâmplă des ca atunci când dormi cu partenerul să rămâi fără pătură toată noaptea. Nu este deloc plăcut, mai ales în nopțile friguroase de iarnă.

8. Evită să dormi pe burtă pentru că îți poate afecta sănătatea.