close

Vrei să rămâi tânără cât mai mult? Consumă aceste alimente!

anti-aging-foods

Este adevărat că nu putem opri procesul de îmbătrânire, dar putem să îl încetinim. Dacă nu știai asta, îți vom prezenta o listă de alimente cu proprietăți de anti-îmbătrânire. Le poți introduce în dieta zilnică și vei arăta cu 10 ani mai tânără.

  1.  Avocado- studii recente au demonstrat că acest fruct are extrem de multe beneficii de sănătate. Acestea ne ajută să rămânem tineri mai mult timp și mai sănătoși. Sunt bogați în anti-oxidanți care previn degradarea pielii.
  2. Coacăze – conținutul ridicat de flavoide încetinește procesul de îmbătrânire. Un bol de coacăze pe zi este suficient.
  3. Struguri – protejează pielea de razele ultraviolete dăunătoare și au proprietăți anti-inflamatorii.
  4. Iaurt degresat – conține numeroase beneficii și este recomandat de medici pentru prevenirea bolilor și pentru menținerea aspectului tânăr.
  5. Pepene – conținutul ridicat de apă  ajută la menținerea pielii hidratată și hrănită
  6. Piersici – au aceleași proprietăți ca pepenele. Conțin multă apă care încetinește degradarea pielii
  7. Somon – acizii grași omega-3 conținuți de somon stimulează funcțiile corpului și creierului.
  8. Nucile – poți obține cantitatea recomandată de zinc, calciu, cupru și seleniu din nuci. Zincul este esențial pentru elasticitatea pielii.
  9. Morcovi – sunt bogați în antioxidanți care ajută protejarea corpului de radicalii liberi
  10. Kiwi – acest fruct îți va face pielea să strălucească. Pe lângă asta, contribuie la sănătatea oaselor.
Citește și:   Scapă de firele albe de păr în doar 5 minute!

Leave a Response