close

Dieta care il menține in forma la 38 de ani. Tom Brady

image

Tom Brady este al treilea cel mai in varsta jucator din NFL si, da, are un chef personal care ii gateste toate mesele pentru a-l mentine in forma, insa oricine poate sa aiba o dieta la fel de sanatoasa. 80% din dieta lui Tom Brady este formata din legume organice si cereale integrale, printre favorite numarandu-se orezul brun, quinoa, meiul si fasolea. Deloc surprinzator, lipseste graul, care pentru multe persoane poate provoca inflamatii si oricum are nutrienti mult mai putini decat pseudocerealele precum quinoa sau amaranth-ul.
Restul de 20% din dieta este formata din carne, dar nu carne de fast-food, ci vita organica provenita de la vaci hranite cu iarba, dar si rata, pui sau somon salbatic.
image

La fel de important este ceea ce nu mananca Tom Brady, iar la acest capitol zaharul alb este primul pe lista alimentelor interzise, alaturi de faina alba si monoglutamatul de sodiu (MSG). Rosiile, aredeiul gras, ciupercile si vinetele sunt si ele in categoria alimentelor pe care le evita, pentru ca pot provoca inflamatii in organism. Din acelasi motiv, jucatorul de fotbal american nu bea cafea sau produse lactate. In schimb, bucatatul lui Brad recomanda uleiul de masline si ulei de cocos pentru gatit. In privinta dulciurilor, Brady este cunoscut pentru faptul ca mananca inghetata pe baza de avocado.
De asemenea, Tom Brady a inlocuit total sarea iodata cu sare roz de Himalaya si spune ca vrea sa joace forbal american si dupa varsta de 40 de ani.

Citește și:   Ce spun poftele alimentare și aromele preferate despre tine!

Via: Business Insider

Leave a Response