close

6 alimente pe care poți să le consumi la o oră târzie fără să acumulezi nicun kilogram în plus

În articolul acesta vom face referire în special la gustări, care nu cad greu la stomac și nu conțin mult zahăr sau condimente. Dacă nu reușești să adormi ușor sau ai somnul agitat, acestea te vor ajuta să te odihnești mai bine pentru că au în conținut carbohidrați complecși și proteine. Cu toții avem pofte, e important să știm ce anume să alegem să consumăm la orele târzii din noapte:

 

1. Cereale bogate în fibre

Se pare că cerealele te ajută să ai un somn extrem de profund. Fibrele sunt digerate mai lent de stomac, așa că nu îți va fi foarte foame atunci când te trezești. Chiar dacă mănânci cereale înainte de culcare, nu trebuie să îți faci griji în privința kilogramelor în plus.

 

2. Fructe înghețate

Dacă vrei să combini într-o gustare fructele și iaurtul, încearcă să mănânci iaurt înghețat. Fructele în sirop nu sunt deloc benefice, mai ales înainte de culcare. Fructele te mențin sătul o perioadă bună de timp, au puține calorii și grăsimi și au o mulțime de vitamine și de minerale esențiale pentru corpul nostru.

 

3. Iaurt grecesc

E o sursă ideală de calciu și de proteine. Nu reușești să arzi caloriile decât a doua zi, așa că iaurtul e o opțiune ideală pentru o gustare nocturnă. Are o cantitate ridicată de proteine așa că îți va da senzația de sațietate. Conține și o cantitate mică de sodiu, fapt care este extrem de benefic pentru organism. O dietă bogată în sodiu duce la tensiune arterială mare și la boli cardiovasculare.

 

4. Popcorn

Popcornul are foarte puține calorii, mai ales dacă alegi să îl consumi fără unt. Untul este făcut doar din grăsime și conține o cantitate mai mare de calorii decât ne putem imagina. Popcornul conține și o cantitate însemnată de fibre. 3 căni de popcorn reprezintă echivalentul unei căni de orez.

 

5. Unt de arahide

Untul de arahide conține o cantitate mare de proteine, așa că poate fi consumat cu succes înainte de culcare. Untul de arahide nu îngreunează deloc stomacul. Untul de arahide încetinește și el procesul de digestie. Are grăsimi monosaturate, așa că previne bolile monosaturate și nu va fi depozitat sub formă de grăsime în corpul tău.

 

6. Fistic

Fisticul, în comparație cu alte nuci, are un conținut foarte scăzut de calorii. Fisticul e o alegere excelentă dacă vrei să ții greutatea sub control și să nu te îngrași după gustarea de seară. Fisticul e foarte bogat în proteine și are cea mai scăzută cantitate de grăsimi dintre toate nucile.

 

 

17 mai